دو شهید و مجروح در حمله رژیم صهیونیستی به غزه

دو شهید و مجروح در حمله رژیم صهیونیستی به غزه
پنج‌شنبه 23 فروردين 1397 - 12:08

در حمله هوایی صبح امروز رژیم صهیونیستی به مقر مقاومت در منطقه الشجاعیه در شرق غزه یک شهروند فلسطینی به شهادت رسیده و یک نفر دیگر مجروح شد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین یک فروند هواپیمای شناسایی اسرائیلی مقر مقاومت در شرق الشجاعیه را با فروند موشک هدف قرار داد؛ در این حمله یک جوان 31 ساله به نام محمد احمد حجیله به شهادت رسیده و یک نفر دیگر مجروح شد.

اندکی پیش از این حمله هواپیماهای جنگی و شناسایی اسرائیلی 5 فروند موشک را به پایگاه نظامی ابو جراد متعلق به گردان قسام در جنوب غزه شلیک کردند؛ اطلاعاتی درباره آمار قربانیان این حمله در دست نیست.

"آویخای ادرعی"، سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر ادعا کرد این حمله در پاسخ به انفجار صبح دیروز یک نارنجک نزدیک یک خودروی نظامی اسرائیلی در جریان ورود به شرق غزه رخ داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دیروز چهارشنبه نیز با همین بهانه با 20 موشک مرکز دیده بانی مقاومت و زمین های کشاورزی شرق غزه را هدف قرار داده بود.

رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر بمباران زمین های کشاورزی و حمله های زمینی خود به فلسطین و پایگاه های مقاومت را بارها تکرار کرده است. این رژیم می کوشد با این ترفندها، توجه ها را از تظاهرات مسالمت آمیز بازگشت منحرف کند. این تظاهرات از 30 مارس گذشته در شرق غزه شروه شده است؛ روزانه ده ها هزار نفر در این تظاهرات شرکت کرده و خواستار احقاق حق بازگشت و شکسته شدن محاصره هستند.

 با شهید شدن این جوان فلسطینی، آمار شهدای غزه از زمان آغاز تظاهرات بازگشت در 30 مارس به 33 شهید رسیده است که 3 تن از آنها کودک هستند؛ همچنین 3079 نفر هم مجروح شده اند که 106 نفر از آنها وضعیت وخیمی دارند.

208

پربیننده ترین خبرها