ناجا: شرط فعالیت صرافی ها اخذ مجوز از بانک مرکزی است

ناجا: شرط فعالیت صرافی ها اخذ مجوز از بانک مرکزی است
پنج‌شنبه 23 فروردين 1397 - 12:42

سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرده، شرط لازم برای فعالیت ارزی صرافی ها، اخذ مجوز از بانک مرکزی است.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی افزود: بدیهی است پلیس نسبت به پلمب تمام صرافی هایی که فاقد مجوز از بانک مرکزی باشند اقدام می کند.

روز گذشته (چهارشنبه) سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت، از دستگیری ۱۲ نفر از اخلالگران بازار و همچنین پلمب ۱۶ واحد صرافی فاقد مجوز خبر داد و گفته بود، در بستر فضای مجازی نیز یک گروه‌ که با اقدامات غیرقانونی موجب اخلال در بازار ارز شده بود، شناسایی و احضار شد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرده بود، نیروی انتظامی تهران بزرگ در راستای افزایش امنیت اقتصادی و نیز ایفای وظایف ضابطیان خود در اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مصوبات هیئت محترم دولت حضور چشمگیر و مستمر در بازار ارز دارد.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرده بود که با هماهنگی مقامات قضایی نسبت به دستگیری افرادی که قانون و مصوبه دولت را در این خصوص نقض کنند سریع و قاطعانه اقدام خواهیم کرد.

وی از دستگیری 12 نفر از اخلالگران بازار به همراه وجوه مکشوفه خبر داده و گفته بود، در بستر فضای مجازی نیز با رصدهای سایبری یک گروه که به شکل های مختلف فضا را ملتهب و با اقدامات غیرقانونی موجب اخلال در بازار شده بودند شناسایی و پس از هماهنگی قضایی به پلیس فتا احضار گردید که تحقیقات مقدماتی در حال انجام است.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرده بود، با هماهنگی بانک مرکزی صرافی های فاقد مجوز پلمب خواهند شد که تاکنون در خصوص 16 واحد اقدام شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها