صهیونیست‌ها مانع از حضور 65 تبعه خارجی در «کنفرانس قدس» شدند

صهیونیست‌ها مانع از حضور 65 تبعه خارجی در «کنفرانس قدس» شدند
جمعه 24 فروردين 1397 - 07:16

یک مسئول برگزاری کنفرانس بین‌المللی درباره «شهر مقدس بیت‌المقدس» به میزبانی رام‌الله اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مانع از حضور 65 تن از اتباع کشورهای مختلف در این کنفرانس شد.

العالم- فلسطین اشغالی 

 کنفرانس بین‌المللی با موضوع بیت‌المقدس که روز چهارشنبه در رام الله آغاز شد، با کارشکنی رژیم صهیونیستی و ممانعت از حضور 65 تن از اتباع کشورهای خارجی مواجه شد.

طبق گزارش شبکه الجزیره، 65 تن از اتباع کشورهای خارجی شامل شهروندانی از غنا، هند، سریلانکا، بوسنی هرزگوین و استرالیا درصدد حضور در نهمین کنفرانس بین‌المللی درباره «شهر مقدس بیت‌المقدس» در رام الله بودند اما رژیم صهیونیستی اجازه عبور آنها از اردن به کرانه باختری را نداد.

«محمود حمد» که مسئول استقبال از میهمانان خارجی کنفرانس بود، خبر داد که در ابتدا برای همه میهمانان و مدعوان مجوز عبور توسط رژیم صهیونیستی صادر شد اما به محض ورود آنها در کذرگاه مرزی، صهیونیست‌ها مانع از عبور آنها شدند.

به گفته او، این میهمانان از کشورهای مختلف جهان از قبیل استرالیا، موزامبیک، گواتمالا، انگلیس، نیجریه، بلغارستان، غنا، آفریقای جنوبی، سوئد، ایتالیا قصد حضور در رامن الله را داشتند اما نتوانستند وارد این منطقه شوند.

فارس 

پربیننده ترین خبرها