یگان موشکی یمن، مواضع نظامیان سعودی را هدف قرار داد

یگان موشکی یمن، مواضع نظامیان سعودی را هدف قرار داد
جمعه 24 فروردين 1397 - 11:32

یگان موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن محل تجمع و مواضع نظامیان سعودی در نجران و عسیر را هدف حملات خود قرار داد.

العالم - یمن

یک منبع نظامی ارتش یمن اظهار داشت: یگان توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین محل تجمع مزدوران نظامیان عربستانی در گذرگاه الخضراء و در صحرای البقع در نجران را مستقیما هدف قرار دادند.

این منبع افزود: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی شب گذشته (پنجشنبه) توپخانه نظامیان سعودی پشت قعمه الشیخ در منطقه عسیر و محل تجمع نظامیان سعودی و مزدوران آنها در الربوعه و گمرک گذرگاه علب و گذرگاه بذات در منطقه عسیر را هدف شلیک چندین کاتیوشا قرار داد. 

بر اثر حملات موشکی و توپخانه ارتش یمن ،چندین نظامی سعودی کشته و چندین تن دیگر زخمی و همچنین بر اثر پیشروی نیروهای یمنی به سمت السدیس در نجران شمار زیادی از نظامیان عربستانی مجبور به فرار شدند. 

یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی روز گذشته پنجشنبه نیز موشک بدر به شهرک صنعتی در جیزان شلیک کردند.

رسانه های سعودی اعلام کردند صدای چند انفجار از شهرک صنعتی در جیزان شنیده و دود غلیظی مشاهده شده است. 

این شهرک روز چهارشنبه نیز هدف شلیک موشک بدر1 توسط نیروهای ارتش یمن قرار گرفت.

حملات موشکی ارتش یمن به مواضع عربستانی در پاسخ به تجاوزهای مکرر این کشور و همراهیانش به مردم بی گناه یمن صورت می گیرد.

عربستان با همراهی چند کشور دیگر از ششم فروردین 94 تاکنون یمن را به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور ، مورد تجاوز نظامی و محاصره زمینی، دریایی و هوایی قرار داده است که نتیجه ای جز کشته و زخمی شدن ده ها هزار یمنی ، آواره شدن میلیون ها نفر دیگر و ویرانی زیرساخت های این کشور فقیر نداشته است. 

ایرنا

پربیننده ترین خبرها