معاون برون مرزی صدا و سیما در میدان اصلی شهر دمشق:

جو سوریه، جو شادی پس از پیروزی است/ عربستان توانایی جنگ با سوریه را ندارد، آمریکا را پیش می فرستد

جو سوریه، جو شادی پس از پیروزی است/ عربستان توانایی جنگ با سوریه را ندارد، آمریکا را پیش می فرستد
شنبه 25 فروردين 1397 - 13:57

پیمان جبلی، معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما گفت: چیزی که ما در سوریه می بینیم دستاوردها و پیروزی های دولت و متحدانش در نابودی تروریستهاست؛ آمریکا مجبور بود این حمله غیر موثر بر مبارزه با تروریسم را ترتیب دهد.

العالم - سوریه

«پیمان جبلی»، معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما در دمشق در گفتگو با شبکه العالم گفت: حضور من در اینجا یک وظیفه رسانه ای و اخلاقی و حرفه ایست.

«جبلی» جو حاکم بر سوریه را جو شادی حاصل از پیروزی های پی در پی ارتش این کشور دانست و تاکید کرد: رسانه های غربی می کوشند مردم سوریه را مردمی نگران از آینده نشان دهند در حالی که چیزی که ما می بینیم خلاف این است.

معاون برون مرزی سازمان صداوسیما پیرامون حمله بامداد امروز به سوریه گفت: این حمله یک حمله سمبولیک بود تا گوش جهانیان را از شنیدن واقعیت کر کنند در حالی که میدان حرف آخر را زد و نشان داد که آنها هیچ کاری از پیش نمی برند و حمله آنها هیچ تأثیری ندارد.

وی خاطرنشان کرد: این تجاوز هیچ تأثیری بر عملکرد ارتش و ملت سوریه و مقاومت ندارد؛ کشورهای منطقه به خصوص عربستان نمی توانند با سوریه بجنگند بلکه فقط می توانند پول جنگ را به امریکا بدهند.

معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما تصریح کرد: هدف از این تجاوز مانع تراشی بر سر راه عملکرد تیم بین المللی در سوریه است چون مطمئن هستند که این تیم هیچ چیزی که ادعاهای آنها را ثابت کنند پیدا نخواهند کرد، محور مقاومت به مبارزات خود تا شکست کامل تروریسم ادامه می دهند

وی تصریح کرد: چیزی که ما در سوریه می بینیم دستاوردها و پیروزی های دولت و متحدانش در نابودی تروریستهاست؛ آمریکا مجبور بود این حمله غیر موثر بر مبارزه با تروریسم را ترتیب دهد.

پربیننده ترین خبرها