سخنگوی رسمی نُجَباء:

مدعيان عرب درمورد تجاوز ائتلاف آمريكايى به سوريه اعلام موضع كنند

مدعيان عرب درمورد تجاوز ائتلاف آمريكايى به سوريه اعلام موضع كنند
يکشنبه 26 فروردين 1397 - 10:22

سیدهاشم الموسوی در واکنش به حمله تجاوزکارانه سحرگاه شنبه علیه کشور سوریه، اقدام آمریکا و متحدانش را "حماقت" توصیف کرد و گفت: هرکس ادعای عرب و مسلمان بودن می‌کند، باید موضع خود را به‌وضوح و به‌صراحت در مورد هجوم تروریستی مثلث آمریکایی ـ انگلیسی ـ فرانسوی علیه سوریه اعلام کند.

العالم- عراق 

به گزارش مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای مقاومت اسلامی نُجَباء در ایران، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به حمله تجاوزکارانه سحرگاه شنبه علیه کشور سوریه، اقدام آمریکا و متحدانش را "حماقت" توصیف کرد و گفت: آن‌ها میدان درگیری را تغییر دادند و باید منتظر عواقبش باشند. هم‌پیمانان سوریه اجازه نخواهند داد که این کشور لقمه راحتی برای آمریکا و تکفیری‌ها شود.

«سیدهاشم الموسوی» سناریوی آمریکا در شهر "دوما" را یک برگ سوخته و بازی آشکار دانست که با سناریوی ساختگی "خان‌شیخون" تفاوت خاصی ندارد.

وی خاطرنشان ساخت: آمریکا نمی‌خواهد سوریه امن و باثبات شود و به‌دنبال اشغال و تسلط بر ثروت این کشور است.

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء خطاب به سران کشورهای عربی و اسلامی گفت: هرکس ادعای عرب و مسلمان بودن می‌کند، باید موضع خود را به‌وضوح و به‌صراحت در مورد هجوم تروریستی مثلث آمریکایی ـ انگلیسی ـ فرانسوی علیه سوریه اعلام کند.

الموسوی با اشاره به اینکه اموال سعودی‌ها و تحریک صهیونیست‌ها پایه هجوم به تمامیت ارضی سوریه و محور مقاومت است، تأکید کرد: آمریکا به قوانین بین‌المللی احترام نمی‌گذارد و ما هم به معادله بی‌طرفی اعتقادی نداریم.

 

پربیننده ترین خبرها