34 مزدور متجاوز سعودی هدف تک تیراندازها قرار گرفتند

34 مزدور متجاوز سعودی هدف تک تیراندازها قرار گرفتند
يکشنبه 26 فروردين 1397 - 21:50

یگان تک تیراندازارتش یمن و کمیته های مردمی ،34 مزدور متجاوز سعودی را هدف تک تیراندازها قرار دادند.

العالم یمن

نیروی ارتش و کمیته های مردمی با انجام عملیات ویژه ای ،طی 24 ساعت گذشته خسارات مالی و جانی به مزدوران سعودی وارد کردند.

رسانه های دشمن از کشته و زخمی شدن 6 سرباز در درگیریهای مرزی خبر دادند، این منبع به نقل از یگان تک تیرانداز از کشته و زخمی شدن 34 مزدور در عملیاتی  در جبهه های البیضاء، الجوف و تعز و شماری از جبهه های داخلی طی سه روز گذشته خبر داد.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی،عملیات ویژه ای درنجران پایگاه الاغلاق در الشبکه  انجام داده و برآن تسلط یافتند که به کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای ارتش سعودی و مزدوران و به غنیمت گرفتن تجهیزات نظامی منجر شد.

این منبع هم چنین از بمباران موشکی و توپخانه ای تجمع نیروهای سعودی و مزدوران آنها در دو پایگاه السدیس و الشرفه و پایگاه القیاده و صحرای البقع و صحرای الاجاشر وهدف قرار گرفتن یک سرباز سعودی در پایگاه الشبکه خبر داد.

تجمعات و استحکامات سربازان سعودی و مزدورانش در منطقه الشعب و المشقف در جیزان نیز هدف بمباران موشکی و توپخانه ای قرار گرفت.

این منبع از کشته شدن دو مزدور و زخمی شدن 5 نفر دیگر در جبهه صرواح در استان مارب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سبأ یمن، نیروهای ارتش وکمیته های مردمی در برابر نفوذ گسترده مزدوران که چندین ساعت و از سه سمت حیفان ،وادی الضباب و جبل حبشی طول کشید ایستاده و دهها نفر را کشته و زخمی کردند.

در لحج نیز شماری از مزدوران درعملیات نفوذ گسترده به تپه 14 در جبهه کرش که با پوشش هوایی جنگنده ها و سه بار حمله به مزدوران همراه بود کشته و زخمی شدند.

توپخانه ارتش و کمیته های مردمی، تجمع مزدوران را در شمال صحرای میدی و گذرگاه الطوال هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی از بمباران توپخانه ای تجمع ازدوران در پایگاه القیاده مقابل علیب و صحرای البقع  خبر داد.

217

پربیننده ترین خبرها