نگرانیهای آشکار رژیم اشغالگر قدس درباره آینده خود

 نگرانیهای آشکار رژیم اشغالگر قدس درباره آینده خود
دوشنبه 29 فروردين 1390 - 10:24

سرنگوني رژيم هاي عربي دوست و همپيمان رژيم اشغالگر قدس، موجب شده است که رسانه هاي اين رژيم با اذعان به نگراني هاي مقامات صهيونيستي، آينده دشواري را براي اين رژيم پيش بيني کنند.

گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: "ارتش اسرائیل این روزها برای رویارویی با جنگهای احتمالی، رزمایشهای دشوار و گسترده ای را آغاز کرده است".

 

وی افزود: "مقامات ارتش پیش بینی می کنند، اسرائیل پس از 15 سال، در جبهه های متعدد گرفتار جنگ شود".

 

این گزارشگر افزود: "نا آرامیهای مرزی ممکن است تل آویو را به ورطه جنگهایی هولناک سوق دهد".

وی با اشاره به برنامه جدید و پنج ساله ارتش رژیم اشغالگر گفت: "برنامه پنج ساله جدید مبنی بر تحکیم جبهه شمالی در رویارویی با حزب الله و سوریه، جایگزین برنامه کنونی خواهد شد".

 

گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: "ارتش اسرائیل آتش بار جدیدی به سامانه گنبد آهنین اضافه خواهد کرد، که این آتش بار در مناطق شمال اسرائیل و نزدیک جنوب لبنان نصب خواهد شد".

 

وی گفت: "ارتش اسرائیل برای پوشش مناطق شمالی حداقل به سه آتش بار دیگر نیاز دارد، زیرا حزب الله و سوریه با در اختیار داشتن موشکهای پیشرفته قادر هستند عمق اسرائیل را هدف قرار دهند".

 

گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به روند تحولات منطقه، سال جاری و پنج سال آینده را سالهای دشواری خواند.

 

وی در ادامه گفت: "صحرای سینا که پیش از تحولات اخیر از مرزهای امن بشمار می رفت، با سرنگونی نظام مبارک به یک چالش امنیتی تبدیل شده است".

 

"صلاح صلاح" کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در بررسی این گزارش در گفتگو با برنامه این هفته "العین الاسرائیلیه"(از نگاه رسانه های اسرائیل) شبکه خبری العالم تصریح کرد: تحولات اخیر منطقه و سرنگونی نظامهای عربی طرفدار اسرائیل، صهیونیستها را از احتمال وقوع جنگهایی گسترده با جبهه های متعدد نگران کرده است.

 

وی افزود: ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این خود را ارتش شکست ناپذیر می پنداشت، و موازنه قدرت را در منطقه به نفع خود می دید اما ناکامی آن در جنگ 33 روزه لبنان و شکست سیاسی ارتش رژیم اشغالگر در جنگ نابرابر علیه غزه این ادعای پوشالی را تکذیب کرد.

 

صلاح تاکید کرد: رویدادها و تحولات اخیر منطقه نیز معادله قدرت را بطور قابل توجهی دستخوش تغییراتی داده است، تا جایی که صهیونیستها خود را برای جنگ احتمالی آینده آماده می کنند.

پربیننده ترین خبرها