شادی شهرک‌نشینیان صهیونیست از کشتار فلسطینی‌ها

شادی شهرک‌نشینیان صهیونیست از کشتار فلسطینی‌ها
چهارشنبه 29 فروردين 1397 - 04:38

شهرک نشینیان صهیونیست شادمانه تماشاگر کشتار فلسطینی ها به دست تک تیراندازان اسرائیلی بودند.

العالم – فلسطین اشغالی

روزنامه میدل ایست نیوز با انتشار تصویری نوشت سینمایی در فضای آزاد برای شهرک نشینان جهت تماشای هدف قرار گرفتن فلسطینی های بی پناه به دست تک تیراندازان اسرائیلی، برپا شده بود.

میدل ایست، تصویری از گروهی از شهرک نشینان اسرائیلی را به نمایش گذاشت که از یک برج نگهبانی رو به روی نوار غزه بالا رفته و از آنجا تیراندازی نظامیان اسرائیلی به سوی راهپیمایان فلسطینی را تماشا می کردند و از دیدن این صحنه ها شادی می کردند. انتشار این تصویر هیاهوی بسیار و موجی از خشم ایجاد کرد و واکنش های شدید در شبکه های ارتباط جمعی به راه انداخت.

این تصاویر را نیر دفوری خبرنگار شبکه دو تلویزیون اسرائیل در صفحه تویتر خود منتشر کرد و نوشت: این تصاویر در شهرک ناحل عوز در شرق نوار غزه گرفته شده است.

وی در توضیح این تصویر چنین نوشت: بهترین نمایش در این منطقه، شهرک نشینان ناحل عوز روی سکوی تماشاچیان.

روزنامه انگلیسی میدل ایست مونیتور نوشت این تصویر در حالی گرفته شد که در سوی دیگر فلسطینی ها در حال درمان زخم های خود بودند و البته سی و پنج فلسطینی در این میان به شهادت رسیدند و هزاران نفر با گلوله جنگی و گاز اشک آور در چند روز گذشته در راهپیمایی مسالمت آمیز بازگشت بزرگ زخمی شدند.

این روزنامه بر این نکته تاکید کرد که نیروهای اشغالگر اسرائیلی از  گازی ناشناخته  علیه راهپیمایی مسالمت آمیز بازگشت بزرگ استفاده کردند. این گاز ناشناخته باعث تشنج و لرزه شدید کسانی که آن را استنشاق می کنند می شود، استنشاق این گاز خاص و سبز رنگ، گاه باعث بیهوشی برخی از راهپیمایان می شد و احتمالا این بیهوشی چند ساعت به طول می انجامید. 

گفتنی است نیروهای اشغالگر اسرائیلی برای پرتاب این نوع گاز ناشناخته از پهپاد استفاده می کردند.

شایان ذکر است راهپیمایی بازگشت از سی ام مارس آغاز شده است، در این راهپیمایی ها ده ها هزار فلسطینی با تجمع در برخی نقاط نزدیک مرز میان غزه و اسرائیل با راهپیمایی مسالمت آمیز خواهان بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه و کاشانه خود شدند.

ارتش اشغالگر اسرائیل این اقدام های مسالمت آمیز را به شکل خشونت آمیزی سرکوب و غیرنظامیان را با خونسردی بسیار هدف قرار دادند که از آغاز این راهپیمایی تا کنون به شهادت سی و پنج فلسطینی و زخمی شدن حدود سه هزار و هشتاد و هشت فلسطینی منجر شده است.

پربیننده ترین خبرها