فرمانده ناجا در پیامی به مناسبت روز پاسدار نوشت

سپاه پاسداران؛ نهادی معتمد، مردمی و برخاسته از آرمان های حق طلبانه

سپاه پاسداران؛ نهادی معتمد، مردمی و برخاسته از آرمان های حق طلبانه
پنج‌شنبه 30 فروردين 1397 - 16:46

فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و روز پاسدار را به فرمانده کل سپاه، آحاد فرماندهان و کارکنان این نیرو تبریک گفت.

العالم - ایران

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی در پیامی فرا رسیدن سوم شعبان؛ روز پاسدار را به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام علیکم
فرا رسیدن سوم شعبان المعظم، سالروز میلاد مسعود سومین گوهر گنجینه ولایت، پیشوای راستین شهیدان و مقتدای حقیقی عاشقان، حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و روز پاسدار و فرخنده میلاد چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، زینت عابدین و سید الساجدین حضرت امام زین العابدین (علیه السلام) و ولادت با سعادت نمونه عشق و ایثار، سردار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) و همچنین دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) را خدمت جناب عالی، فرماندهان عزیز و آحاد کارکنان ولایتمدار سپاه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
سپاه پاسداران نهادی معتمد، مردمی و برخاسته از آرمان های حق طلبانه و آزادی خواهانه مردم عزیز ایران اسلامی است که با اتکا و توکل به ذات اقدس خداوندی و پیروی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) می کوشد تا جانانه و عاشقانه از اهداف و دستاوردهای گرانقدر انقلاب اسلامی حراست و پاسداری نمایند.
اینجانب از خداوند منان توفیق روز افزونتان را در خدمت و صیانت از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب بر حق ایشان، فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) خواستارم.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ پاسدار حسین اشتری

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها