بازدید وزیر دفاع از مراحل توسعه حرم مطهر امام حسین (ع)

بازدید وزیر دفاع از مراحل توسعه حرم مطهر امام حسین (ع)
جمعه 31 فروردين 1397 - 21:25

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در سومین سفر به عراق، از مراحل توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) بازدید کردند.

العالم _ عراق

امیر حاتمی و هیئت همراه پس از دیدار با مقامات نظامی، دفاعی و امنیتی کشور عراق و برگزاری نشست چهارجانبه ایران، روسیه، عراق و سوریه همزمان با ولادت حضرت امام حسین (ع) و به منظور زیارت مضجع شریف و نورانی سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و حرم مطهر ابالفضل العباس(ع) وارد کربلا شدند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و هیئت همراه در حرم امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) به اقامه نماز و راز و نیاز پرداخت.

امیر سرتیپ حاتمی، حجت الاسلام والمسلمین قندهاری رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و هیئت همراه همچنین از مراحل ساخت و توسعه حرم و گنبد مطهر امام حسین (ع) بازدید کردند و در جریان روند میزان پیشرفت توسعه حرم مطهر قرار گرفتند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین با حضور در محل ستاد توسعه حرم امام حسین (ع) و حضرت قمر بنی هاشم (ع) از نزدیک در جریان ساخت و توسعه حرم قرار گرفت.

امیر سرتیپ حاتمی در این بازدید اظهار داشت: در سفر به عراق توفیقی حاصل شد تا ضمن زیارت مضجع شریف اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع)، از روند طرح توسعه و ساحت حرم مطهر امام حسین بازدیدی داشته باشیم و بدون تردید کار این عزیزان که این مضجع شریف را برای زیارت زائران آماده می‌کنند، مورد توجه اباعبدالله الحسین (ع) است.

 رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات ایران نیز در این بازدید گزارش مبسوطی از طرح توسعه حرم امام حسین (ع) ارائه کرد.

امیر سرتیپ امیر حاتمی و هیئت همراه به منظور دیدار با مقامات لشکری و کشوری عراق و گفت وگو پیرامون همکاری های دو جانبه دفاعی و امنیتی و تحولات منطقه و حضور در نشست کمیته چهارجانبه با حضور نمایندگان ایران، عراق، روسیه و سوریه در بغداد به کشور عراق سفر کرد.

 

پربیننده ترین خبرها