صالحی:

همکاری با ایتر علیرغم بد اخلاقی‌ها ادامه دارد/ آمادگی ما در ماجرای برجام طرف مقابل را حیرت زده خواهد کرد

همکاری با ایتر علیرغم بد اخلاقی‌ها ادامه دارد/ آمادگی ما در ماجرای برجام طرف مقابل را حیرت زده خواهد کرد
شنبه 1 ارديبهشت 1397 - 14:51

رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص برجام و احتمال خروج آمریکا از آن گفت: ما از نظر فنی کاملاً آماده‌ایم، بگونه‌ای آماده هستیم که طرف حیرت زده خواهد شد و این مبالغه نیست و امیدواریم طرف مقابل سر عقل بیاید.

العالم - ایران / سیاسی

«علی اکبر صالحی» رئیس سازمان انرژی اتمی ظهر امروز شنبه در حاشیه هم اندیشی مدیران ارشد دولت در جمع خبرنگاران در خصوص زلزله اخیر در جنوب کشور و وضعیت نیروگاه بوشهر گفت: نیروگاه اتمی بوشهر در زلزله اخیر هیچگونه آسیبی ندیده و این نیروگاه برای خیلی بیش از این مقدار زلزله طراحی شده است.

وی در خصوص برجام و احتمال خروج آمریکا از آن نیز گفت: ما از نظر فنی کاملاً آماده‌ایم. بگونه‌ای آماده هستیم که طرف حیرت زده خواهد شد و این مبالغه نیست. هر وقت نظام تصمیم بگیرد ما آماده‌ایم. امیدواریم طرف مقابل سر عقل بیاید.

رئیس سازمان انرژی اتمی درباره پروژه ایتر نیز گفت: همکاری با ایتر ادامه دارد، ولی آن هم جزو بداخلاقی‌هایی است که مشاهده می‌کنیم.

صالحی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص روند ساخت بیمارستان هسته‌ای نیز گفت: بیمارستان هسته‌ای به خوبی پیش می‌رود و کارهای طراحی عمدتاً انجام شده و امیدواریم سال 97 کارها روی زمین هم انجام شود.

مشرق

پربیننده ترین خبرها