ترور بطش، وحشت را به محافل اسرائیلی برد + فیلم

دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 - 13:13

"اسرائیل کاتس"، وزیر جاسوسی رژیم صهیونیستی تهدید کرد در صورت هر گونه حمله به اهداف اسرائیلی در خارج، رهبران حماس را هدف قرار می دهد. جنبش حماس در پاسخ به ترور فادی البطش در مالزی، این رژیم را تهدید کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم شهید دکتر فادی البطش در کوالالامپور، پایتخت مالزی با شلیک مستقیم گلوله که نشان دهنده عامل تروریست بود به شهادت رسید و با شهادت او انگشت اتهام به طور مستقیم موساد را نشانه گرفته و آن را مسئول اجرای این نقشه معرفی کرده است.

محمد البطش، پدر شهید گفت: طبعا تنها موساد عامل این جنایت است و دولت مالزی باید هر چه زودتر تحقیقات خود را آغاز کند.

طی ساعت های گذشته کشمکش بین موساد و جنبش حماس به شدت بالا گرفته است و حماس، موساد را مسئول ترور مهندس البطش می داند.

از سوی دیگر "اسرائیل کاتس"، وزیر جاسوسی رژیم صهیونیستی نیز طی مواضعی که حکایت از بالا گرفتن تنش دارد هنیه و دیگر رهبران حماس را به حمله مستقیم به خصوص در صورت حمله به اهداف اسرائیلی در خارج، تهدید کرده است.

کاتس در گفتگو با روزنامه یدیعوت احرونوت، چاپ رژیم صهیونیستی در پاسخ به اظهارات هنیه که گفته است موساد جنگ را به خارج از اراضی اشغالی کشانده است گفت که غزه به مراتب از مالزی نزدیک تر است. وی که عضو کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی هم هست به اسماعیل هنیه و دوستانش هشدار داد که باید بیشتر مراقب باشند.

گفتنی است مقامات مالزی همچنان در حال تحقیقات درباره هویت و مشخصات عامل این حمله هستند.

"محمد فوزی هارون"، رئیس پلیس مالزی گفت: هنوز زود است که در این باره اظهار نظر کنیم ما می خواهیم از دست داشتن عوامل خارجی اطمینان حاصل کنیم و همچنان در حال بررسی انگیزه عوامل ترور هستیم.

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی که پرده از مسئولیت این رژیم در این ترور به رغم تکذیب های همیشگی برمی دارد گفته بود که البطش در حال ارتقای دقت موشک های غزه بود نه بهبود زیرساخت های اصلی غزه.

در میان تکذیب رژیم صهیونیستی و تأکید حماس بر مسئولیت موساد، رژیم اسرائیل نگران واکنش مقاومت در خارج و داخل است.

208

پربیننده ترین خبرها