شورای عالی سیاسی یمن:

جنایت متجاوزان در به شهادت رساندن صالح الصماد بی پاسخ نخواهد ماند

جنایت متجاوزان در به شهادت رساندن صالح الصماد بی پاسخ نخواهد ماند
دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 - 20:45

شورای عالی سیاسی یمن با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که صالح الصماد در حمله هوایی روز پنجشنبه آل سعود در استان الحدیده به شهادت رسید.

العالم - یمن

شورای عالی سیاسی یمن ضمن تسلیت به مردم یمن به مناسبت شهادت صالح الصماد اعلام کرد این شورا مهدی المشاط را به عنوان رئیس برگزید.

در متن بیانیه شورای عالی سیاسی یمن آمده است: 

این شهید در مسیر جهاد عظیمش هرگز تسلیم نشد و از راهش عدول نکرد و هر قدر  تهدیدات، افزایش یافت پایداری، صبر و قدرتش بیشتر شد. 

وی صابت کرد که مرد این مرحله حساس است و هرگز تعادلش را در سخت ترین شرایط از دست نداد و دژی امن برای تمام اقشار مردم و جریان های سیاسی و فکری و قبیله ای در برابر توطئه های داخلی و خارجی بود.

ما با این رهبر عظیم و مردم عظیم یمن عهد می بندیم که وفاداری را با وفاداری و صداقت را با صداقت پاسخ دهیم و به وی و خون پاکش که آن را تقدیم نمود تا تحقق پیروزی وفادار باشیم.

ما به نیروهای متجاوز اثبات می نماییم که رهبری، حکومت، موسسات و مردم، هرگز نمی شکنند و به پایداری برای کسب پیروزی ادامه خواهیم داد و این جنایت بدون پاسخ کوبنده و دردناک باقی نخواهد ماند تا دشمنان بفهمند که بهایی گزاف خواغهند پرداخت.

ما در شورای سیاسی عالی از مردم عظیم یمن شرکت در تشییع این شهید در مکان و موعد که توسط کمیته این سازمان اعلام می شود را می خواهیم و سه روز عزای عمومی و چهل روز نیمه برافراشته شدن پرچم را اعلام می نمایی

پربیننده ترین خبرها