خواننده‌ای که برای دیدن مادرش به ایران بازگشت و ماندگار شد

خواننده‌ای که برای دیدن مادرش به ایران بازگشت و ماندگار شد
سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 - 16:59

فریدون آسرایی گفت: من تلاش کردم طوری در عرصه موسیقی حرکت کنم که در ورود خوانندگان متعدد و ترانه‌های بی‌شمار محو نشوم. طوری حرکت کرده‌ام که همواره در این عرصه ماندگار باشم.

العالم - ایران / فرهنگی

فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ درباره برگشتن خود به ایران با وجود شرایط خوب برای او در خارج از کشور اظهار کرد: من نیامده بودم که در ایران ماندگار شوم بلکه برای دیدار با خانواده ام به وطنم برگشتم اما بعد تصمیم گرفتم آلبومم را در ایران تهیه و تنظیم کنم و چون تهیه این آلبوم زمان زیادی وقت گرفت به ماندنم در وطن منجر شد. شعار نمی دهم و غلو نمی کنم، به ایران برای دیدار مادرم آمده بودم ولی وابسته به خاک ایران و هموطنانم شدم.

آسرایی خاطرنشان کرد: احساس خوشحالی می کنم که خداوند مرا بسیار دوست داشت تا در سال های پایانی زندگی مادرم به ایران برگردم و در کنار او باشم تا در کنار هموطنانم در عرصه موسیقی فعالیت کنم.

وی به تازگی و ماندگاری در موسیقی اشاره کرد و در این باره توضیح داد: این واقعیت را من و امثال من باید قبول کنیم که هر چیزی دوران خود را دارد. در این میان آنچه مهم است این است اثری تولید شود که ماندنی باشد و ماندگار شود. من تلاش کردم طوری در عرصه موسیقی حرکت کنم که در ورود خوانندگان متعدد و ترانه های بی شمار محو نشوم. طوری حرکت کرده ام که همواره در این عرصه ماندگار باشم.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها