بیانیه حزب الله درباره شهادت صالح الصماد

بیانیه حزب الله درباره شهادت صالح الصماد
سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 - 20:15

حزب الله در بیانیه ای جنایت وحشیانه ائتلاف متجاوز آمریکایی سعودی را که منجر به شهادت یکی از بارزترین رهبران شجاع یمن شد، محکوم کرد.

العالم . باخبرنگاران

حزب الله در بیانیه ای شهادت صالح علی الصماد رییس شورای سیاسی عالی یمن و رییس دفتر سیاسی انصارالله یمن را به رهبری یمن و شورای سیاسی عالی یمن و جنبش انصارالله و ملت یمن تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است که صالح الصماد این شخصت استثنایی که در دشوارترین مراحل، سخت ترین مسئولیتها را تحمل کرد و با بدترین تجاوزگری در منطقه مقابله کرد، به بزرگترین آرزوی خود رسید و در میهن خود که از آن دفاع کرد، به شهادت رسید.

حزب الله در این بیانیه همچنین سکوت شک برانگیز جامعه بین المللی در قبال تجاوز به یمن را محکوم کرد و از تمام طرفهای باوجدان در جهان اعم از دولتها و نهادهای داخلی و ملتها می خواهد تا در کنار ملت مظلوم یمن بایستند و این تجاوز آمریکایی سعودی را رسوا کنند.

در این بیانیه آمده است که ملت مقاوم و صبور یمن که در مقابل این حملات وحشیانه عقب نشینی نکرد، می تواند با همبستگی و انسجام و وحدت خود و نیز حمایت از رهبری راستین و شجاع خود این مصیبت عظیم را نیز پشت سر بگذارد و چنین ملت مبارزی بی تردید پیروز خواهد شد.

210

پربیننده ترین خبرها