حضور نخستین بانوی وزنه بردار تاریخ ایران روی تخته مسابقات بین المللی + عکس

حضور نخستین بانوی وزنه بردار تاریخ ایران روی تخته مسابقات بین المللی + عکس
پنج‌شنبه 6 ارديبهشت 1397 - 18:51

محمودیان به عنوان نخستین وزنه بردار بانوی تاریخ ایران در مسابقات بین المللی وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا روی تخته رفت.

العالم-ایران/ورزشی

 امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه یک رویداد مهم برای ورزش و وزنه برداری ایران در اورگنج ازبکستان رقم خورد. در ادامه پیکارهای رقابتهای قهرمانی نوجوانان و جوانان سال 2018 آسیا در ازبکستان رقابت وزنه برداران دختر گروه A دسته 58 کیلوگرم رده سنی نوجوانان با حضور پارمیدا محمودیان برگزار شد تا بعد از 70 سال شاهد حضور یک وزنه بردار بانو از ایران روی تخته وزنه برداری در یک رویداد بین المللی باشیم.

محمودیان ملی پوش گلستانی وزنه برداری ایران به عنوان نخستین نماینده کشورمان در وزنه برداری بانوان، نام خود را در تاریخ ورزش و وزنه برداری ایران به ثبت رساند و برای نخستین بار، یک وزنه بردار بانوی ایرانی در مسابقات بین المللی پای روی تخته مسابقات وزنه برداری نوجوانان آسیا گذاشت.

محمودیان در دسته 58 کیلوگرم رده سنی نوجوانان در  5 وزنه بردار رقابت کرد.

حرکت یک ضرب

محمودیان به رغم بی تجربگی با اعتماد بنفس خوبی روی تخته حاضر شد و هر سه حرکت خود را با موفقیت انجام داد و سه وزنه 40، 45 و 48 کیلوگرم را بالای سر ببرد.

حرکت دوضرب

حرکت دوضرب: محمودیان در حرکت دوضرب وزنه های اول و سوم را به ترتیب با 48 کیلوگرم و 54 کیلوگرم با موفقیت مهار کرد اما وزنه دوم را انداخت.

بدین ترتیب وی موفق شد تا در مجموع رکورد 102 کیلوگرم را ثبت کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها