پیام احساسی نیمار برای اینیستا

پیام احساسی نیمار برای اینیستا
شنبه 8 ارديبهشت 1397 - 10:43

ستاره برزیلی پاری ‌سن‌ ژرمن در واکنشی احساسی به خداحافظی اینیستا، پیامی را برای او منتشر کرد.

العالم ـ اروپا ـ ورزش

بنابر گزارش اکیپ، آندرس اینیستا، کاپیتان بارسلونا روز جمعه (7 اردیبهشت ماه) با حضور در نشست خبری با چشمانی اشک بار اعلام کرد که آخرین فصل حضور خود در آبی‌ اناری‌ها را تجربه می‌کند، بدون این که مقصد بعدی خود را مشخص کند.

خداحافظی اینیستا از آبی‌ اناری‌ها واکنش های مختلفی را به دنبال داشته است. نیمار هم بازی سابق اینیستا این پیام را برای او در صفحه رسمی اش منتشر کرد: "استاد! برای من افتخار بزرگی بود که بخشی از سرنوشت تو در بارسلونا باشم. من قبل از این که به تو نزدیک شوم عاشق سبک بازی‌ات بودم. شیفته فوتبالی بودم که به نمایش می‌گذاشتی و البته شخصیت تو در میدان و خارج از آن".

در ادامه‌ پیام نیمار آمده است:" همواره برای دوستان، فرزندان و خانواده‌ام با افتخار شرح خواهم داد که با بازیکن بزرگی مثل تو هم بازی بودم. بارسلونا از تو سپاس گذاری می‌کند و همچنین عاشقان فوتبال. آقای کاپیتان برای تو بهترین ها را آرزو می‌کنم".

به گزارش ایسنا، نیمار چهار فصل با اینیستا در بارسلونا هم بازی بود. او تابستان سال قبل تصمیم گرفت که آبی‌ اناری‌ها را ترک و در ازای 222 میلیون پیراهن پاری ‌سن‌ ژرمن را برتن کند. البته خبرهای زیادی درباره بازگشت این بازیکن برزیلی به رقابت‌های لالیگا به گوش می‌رسد و شاید این بار او پیراهن رئال مادرید را بر تن کند.

پربیننده ترین خبرها