محمد علی الحوثی: ما سربلند بودیم و خواهیم ماند

محمد علی الحوثی: ما سربلند بودیم و خواهیم ماند
شنبه 8 ارديبهشت 1397 - 15:06

یکی از رهبران جنبش انصار الله یمن اعلام کرد که ملت این کشور همیشه سربلند بوده است و باقی خواهد ماند و تن به ذلت و خواری نخواهد داد.

العالم - یمن 

محمد علی الحوثی یکی از مسئولان جنبش انصار الله یمن اعلام کرد که ملت کشورش در برابر زورگویی مستکبران خصوصاً عربستان سعودی و آمریکا همچنان پایبند به مجاهدت و مقاومت خواهد بود.

الحوثی در مراسم تشییع پیکر شهید صالح الصماد گفت : ما همچنان به مقاومت و مجاهدت در راه خداوند و رویارویی با دشمنان خداوند و زورگویی مستکبرانی همچون عربستان سعودی ، آمریکا ، امارات و اسرائیل ادامه خواهیم داد.

الحوثی خطاب به دشمنان ملت یمن گفت : شما با کشتن ما کاری از پیش نخواهید برد و ما همچنان قدرتمند و پایدار در میدان باقی خواهیم ماند.

این مسئول یمنی گفت : ما از رهبرانمان درس عزت و سربلندی آموخته ایم .

الحوثی گفت : ما همچنان سربلند و سرافراز در میدان خواهیم ماند . ما عزت و سربلندی را از اسلام و قرآن فراگرفته ایم .

این مسئول یمنی خطاب به کسانی که در مراسم تشییع پیکر شهید الصماد حاضر شده بودند ، گفت : این مؤمنین! عزت و سربلندی از آنِ شما ست نَه از آنِ آمریکا و اسرائیل و امارات.

الحوثی افزود : ما سرافراز و سربلند بودیم و خواهیم ماند زیرا در برابر بیشتر از 2 گزینه نیست یا پیروزی یا شهادت . اگر شهید بشویم، به خواست خداوند سعادت ابدی نصیب مان خواهد شد ولی شما متجاوزان! گرفتار خواری ابدی خواهید شد.

214

پربیننده ترین خبرها