واکنش برانکو به ویدئوی جنجالی مسلمان

واکنش برانکو به ویدئوی جنجالی مسلمان
شنبه 8 ارديبهشت 1397 - 17:53

برانکو به ویدئو جنجالی مسلمان پس از قهرمانی پرسپولیس واکنش داد.

العالم _ ایران / ورزشی

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد برای دومین فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شود که در این زمینه تلاش‌های برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم بدون شک بیش از همه بوده است. این در حالی است که بنا به گفته بازیکنان پرسپولیس بعد از قهرمانی، این تیم فصل پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت و بدون شک اگر تدبیر برانکو و مسئولان باشگاه نبود شاید سرخ‌ها دچار مشکلات زیادی می‌شدند.

درخصوص فصلی که گذشت و دبل قهرمانی پرسپولیس با برانکو گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

 شب گذشته جام قهرمانی را بالای سر بردید. درخصوص فصلی که پشت سر گذاشتید صحبت کنید.

ما واقعا سال سختی را پشت سر گذاشتیم چرا که قاطعیت خوبی در قهرمانی داشتیم اما به نظر می‌رسد قاطعیت ما در قهرمانی پاسخگوی نیازهای برخی‌ها نبود و طبعا در همین باره سعی می‌‌کردند مشکلاتی برای ما ایجاد کنند اما خوشبختانه نتوانستند. به هر حال پرسپولیس هیچ وقت اینقدر مقتدر نبود و ما از نظر مالی و انضباطی مشکلی نداشتیم. این مساله طبعاً برای برخی‌ها خوشایند نبود و نمی‌خواستند که ما اینقدر قاطعیت داشته باشیم. به همین دلیل باید بگویم که این قهرمانی برای ما خیلی شیرین‌تر از همیشه است و برای همین خیلی خوشحال هستم. امیدوارم که فصل آینده بتوانیم بهتر از این هم باشیم.

شب گذشته و بعد از قهرمانی پرسپولیس محسن مسلمان مصاحبه عجیبی انجام داد و مدعی شد که شما او را نمی‌خواهید.

من دوست ندارم در این باره حرف برنم و اظهار نظری هم در این خصوص انجام نمی‌دهم، فصل برای ما هنوز جریان دارد و دلیلی ندارد الان درباره برخی مسائل صحبت کنم.

اگر قانون تفاضل گل نبود شما الان با پرسپولیس در قهرمانی هت‌تریک کرده بودید. آیا سابقه این کار را در پرونده کاری‌تان دارید؟

زمانی که در دیناموزاگرب کرواسی بودم همزمان هم قهرمان لیگ کرواسی شدیم و هم در جام حذفی به مقام قهرمانی رسیدیم. فصل بعد درحالی که 14 امتیاز از تیم دوم جدول بالاتر بودیم من از تیم جدا شدم چرا که اختلافی بین من و مامیچ بوجود آمد. مامیچ مدیر باشگاه بود و ما درباره یک بازی نمایشی فوتسال که درباره بازیکنان بود با هم دچار مشکل شدیم و من در حالی که تیمم قهرمان نیم فصل بود جدا شدم و از دیناموزاگرب بیرون آمدم. بعد از آن دوباره دیناموزاگرب قهرمان لیگ کرواسی شد و به لیگ قهرمانان اروپا هم رفت.

با اینکه لیگ به پایان رسید اما فصل فوتبالی برای پرسپولیس تمام نشده است. شما دو بازی حساس با الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا دارید. نظر شما درخصوص این دو بازی چیست؟

همانطور که شما اشاره کردید ما دو بازی بسیار مهم داریم. این دو بازی برای ما بسیار مهم و سخت است اما ما می‌خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا فراتر از این پیش برویم و به همین دلیل باید در این دو بازی رفت و برگشت به برتری برسیم. اگر خدای نکرده ما در این دو بازی موفق نشویم هر کاری که از ابتدای فصل انجام دادیم به درد نمی‌خورد چرا که موفقیت‌ ما بستگی به این دو بازی دارد. با این همه من به بازیکنانم خوش بین هستم و آنها رضایت من را فراهم کرده‌اند. من تلاش‌های بازیکنانم را می‌بینم و متوجه هستم که آنها چقدر دوست دارند به خاطر شرایط حساس تیم، برای موفقیت بجنگند و به همین دلیل از داشتن این بازیکنان احساس غرور می‌کنم. من الان متوجه هستم که گزینش خوبی برای بازیکنانم دارم و بازیکنان با شخصیتی در تیم ما وجود دارند و همانطور که گفتم انتظار دارم که در ادامه راه از این با کیفیت‌تر هم باشیم.

گرشاسبی به عنوان مدیر باشگاه تلاش زیادی برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات انجام داده است. به نظر شما این محرومیت لغو می‌شود یا نه؟

من پیش از هر چیزی از گرشاسبی تشکر می‌کنم چرا که او به عنوان مدیر باشگاه زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید و خودش حدود 3-2 بار به سوئیس سفر کرد تا این مشکل را رفع کند و این در حالی است که انجام چنین کاری در فوتبال متداول نیست که مدیر باشگاه شخصاً به سوئیس برود تا محرومیت تیم را لغو کند. با این همه ما خوش بین هستیم و خوش‌بینی‌مان را رها نمی‌کنیم اما همه چیز به رأی نهایی دادگاه سوئیس بستگی دارد. این را باید بگویم که تحت هر شرایطی ما فصل بعد از فصلی که گذشت قوی‌تر خواهیم بود چرا که امید عالیشاه به ما اضافه شده و بشار رسن و احمد نوراللهی هم در اردوی پیش از فصل با ما خواهند بود. آن وقت مطمئن باشید که ما حتی می‌توانیم 50 درصد قوی‌تر هم باشیم. من از چیزی نمی‌ترسم و حتی در حال حاضر خوشحال‌تر از همیشه هستم.

پرسپولیس قهرمان لیگ شد و فصل هم به پایان رسید. کدام بازی در فصل هفدهم برای شما تلخ بود که هنوز هم در ذهن شما مانده است؟

متاسفم هستم که نتوانستیم دربی برگشت برا ببریم. ما در بازی رفت استقلال را شکست دادیم اما در بازی برگشت نتوانستیم به پیروزی برسیم و این موضوع مرا ناراحت کرد. ما در نیمه اول مقابل استقلال خیلی تیم بدی بودیم اما در نیمه دوم به این تیم اجازه ندادیم که از 18 قدمش جلوتر بیاید اما ما همه تیم‌ها را در لیگ برتر بردیم و تیمی نبود که شکستش نداده باشیم.

روز گذشته علی کریمی و شما به شدت از سوی هواداران تشویق شدید. این مساله از نظر شما چطور تعریف می‌شود؟

علی کریمی از بزرگان فوتبال ایران و از مفاخر پرسپولیس است که همیشه در قلب هواداران جا دارد. او فوتبالیستی اعجاز‌آور بود که در زمین معجزه می‌کرد و حداقل چیزی که لایق او است همین حمایت‌های پرشور و بی‌دریغ است. کریمی باشگاهی را در دست گرفت که در حال سقوط بود اما او موفق شد این تیم را نجات دهد و برای این موفقیت آبرو و اعتبار خودش را وسط گذاشت و واقعا ریسک کرد. کریمی از کار نترسید و چیزی نبود که او را بترساند و با آرامش مثال‌زدنی موفق شد تا سپیدرود را از سقوط نجات دهد اما همه ما می‌دانیم که او چه مشکلاتی در این تیم داشت. من به وجود شخصی مثل علی کریمی احساس غرور می‌کنم چرا که او یک استعداد درخشان مربیگری است و امیدواری زیادی به آینده او دارم. از اینکه مردم کریمی را تشویق می‌کردند احساس غرور کردم و لذت بردم که مردم چقدر او را دوست دارند چون او همواره رابطه خوبی با مردم دارد که این رابطه خوب باعث و بانی همین تشویق‌ها است.

این روزها صحبت از این است که سرمربی تیم ملی امید معرفی شود و گفته می‌شود زلاتکو کرانچار دوست و هموطن شما شانس زیادی برای رسیدن به این سمت دارد. نظر شما در این خصوص چیست؟

اگر با کرانچار توافق شود این مساله یک موفقیت بزرگ برای فوتبال ایران خواهد بود. او مربی قهرمان کرواسی است که با دو باشگاه در این کشور قهرمان لیگ شده است؛‌البته او در ایران هم با سپاهان قهرمان لیگ شده و به عنوان سرمربی تیم ملی کرواسی این تیم را به جام جهانی برده است. او همچنین موفق شده تیم ملی مونته‌نگرو را به مسابقات یورو ببرد و با دو تیم ملی به موفقیت رسیده است. آیا شما بهتر از او را سراغ دارید؟ اگر کرانچار دوست داشته باشد مربی تیم امید ایران شود مسئولان فدراسیون فوتبال ایران برای توافق با او باید پرواز کنند!

با پرسپولیس به موفقیت رسیدید اما نگرانی‌های شما از چالش‌های موجود درباره چه مسائلی است؟

من از بازی‌های اطراف پرسپولیس می‌ترسم. اسمی از موضوعی نمی‌برم اما از این مساله هراس دارم و نمی‌دانم که باید چه کاری انجام دهم. آنها به ما لطمه‌هایی وارد کردند و تلاش می‌کردند که لطمه‌های بیشتری هم بزنند اما ما قوی‌تر بودیم و موفق شدیم آنها را شکست دهیم. مطمئنا باز هم تلاش می‌کنیم که بجنگیم تا به موفقیت برسیم.

شب گذشته یک ویدئوی جنجالی از مترجم شما منتشر شد.

در این باره صحبت نمی‌کنم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها