تسلط ارتش سوریه بر چندین منطقه در جنوب دمشق و محاصره داعشی‌ها

تسلط ارتش سوریه بر چندین منطقه در جنوب دمشق و محاصره داعشی‌ها
يکشنبه 9 ارديبهشت 1397 - 00:51

تلویزیون سوریه اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور بر مناطق «القدم و العسالی و الجوره» در جنوب دمشق سیطره یافتند و تروریست‌های داعش را در حجر الاسود و اردوگاه الیرموک تحت محاصره درآوردند.

العالم-سوریه

به گزارش تلویزیون دولتی سوریه، نیروهای ارتش این کشور پس از تسلط بر مناطق جنوبی دمشق مانند القدم، العسالی و الجوره، تروریست های داعش را در حجر الاسود و اردوگاه الیرموک به محاصره درآوردند.

گروه موسوم به «دیده بان حقوق بشر» سوریه وابسته به معارضان اعلام کرد که بیش از 68 نفر از عناصر تروریستی داعش در عملیات چند روز گذشته ارتش سوریه در جنوب دمشق کشته شدند.

منابع معارض تاکید کردند، که در عملیات ارتش سوریه در جنوب دمشق تعدادی از سرکردگان داعش از جمله «خالد حوشان» کشته شدند. حوشان که یکی از سرشناس‌ترین سرکرده‌های داعش در جنوب دمشق است، در حمله هوایی ارتش سوریه به محله العساللی از پای درآمده است.

بر اساس این گزارش، در این عملیات ارتش سوریه تعدادی از تک تیراندازان داعش مانند «طارف معجل» و «عازی الحلبی» نیز در محله القدم از پای درآمدند.

به گزارش پایگاه خبری العهد، «دیده بان حقوق بشر» سوریه گزارش داد که ارتش این کشور پس از درگیری با داعشی‌های مستقر در جنوب دمشق بر بخش گسترده‌ای از منطقه «الماذنیه» در محله القدم در غرب الحجر الاسود تسلط یافت.

نیروهای ارتش سوریه ضمن پیشروی در محله‌های الجوره، العسالی و القدم بر چندین «مجتمع مسکونی» در منطقه المعامل در جنوب الماذنیه تسلط یافته و با انجام عملیات آتش باری و پیشروی در جنوب شرق الحجر الاسود رشته اتصال عناصر تروریستی داعش را در این منطقه قطع کردند.

پربیننده ترین خبرها