امتناع سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از اظهار نظر درباره حمله موشکی به سوریه

امتناع سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از اظهار نظر درباره حمله موشکی به سوریه
دوشنبه 10 ارديبهشت 1397 - 12:26

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بعد از مواجه شدن با سوال خبرگزاری اسپوتنیک درباره حمله موشکی بامداد دوشنبه به سوریه، تاکید کرد اجازه اظهار نظر در این باره را ندارد.

العالم _ فلسطین اشغالی

اخبار ضد و نقیضی از حمله موشکی نیمه شب به خاک سوریه منتشر می‌شود که برخی آمریکا و انگلیس را عامل آن معرفی کرده و برخی دیگر نیز می‌گویند کار رژیم صهیونیستی بوده است.

خبرگزاری «اسپوتنیک» اما برای دریافت اطلاعات تکمیلی با یکی از سخنگوهای ارتش رژیم صهیونیستی تماس گرفته و از او خواست در این باره اظهار نظر کند.

این سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اما با امتناع از اظهار نظر در این باره، گفت: «نمی‌توانیم چیزی در این باره بگوییم».

روزنامه هاآرتص اما در گزارش این حمله، با نقل قول اظهارات «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه تل‌آویو آزادی عمل خود برای عملیات در سوریه را دارد، تلویحا این رژیم را عامل حمله موشکی نیمه شب به سوریه معرفی کرد.

این در حالی است که بامداد روز دوشنبه 20 فروردین پایگاه هوایی تی4 در سوریه هدف حمله هوایی و اصابت چندین موشک قرار گرفت. گفته می‌شود در این حمله حداقل 14 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وزارت دفاع دفاع روسیه افشا کرد دو جنگنده اف15 رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان، 8 فروند موشک به سمت پایگاه هوایی تی4 در حمص شلیک کردند. 5 فروند از این موشک‌ها توسط پدافند هوایی سوریه هدف قرار داده شد اما 3 فروند دیگر به پایگاه اصابت کرد.

«علی‌اکبر ولایتی» مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل نیز روز سه‌شنبه تاکید کرده بود جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن پایگاه هوایی سوریه بدون پاسخ نخواهد ماند.

فارس

پربیننده ترین خبرها