ادعای مضحک وزیر امور خارجه بحرین:

در بحرین انقلاب نیست، در سوریه انقلاب است!

در بحرین انقلاب نیست، در سوریه انقلاب است!
شنبه 7 مرداد 1391 - 12:30

شيخ خالد بن احمد آل‌خليفه، وزير امور خارجه بحرين، در پاريس با ناديده‌انگاري سرکوب‌هاي وحشيانه انقلابيون اين کشور مدعي شد: «بحرين تنها کشور عربي حوزه خليج فارس است که شيعيان در آزادي به سر‌مي برند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، وزیر امور خارجه بحرین در گفت‌وگو با روزنامه فرانسوی لوموند درباره حمایت رژیم متبوعش از تروریست‌های سوریه و سرکوب انقلابیون بحرین مدعی شد: «این دو وضعیت غیرقابل مقایسه است. در سوریه انقلاب است، اما در بحرین چنین نیست. حوادثی که سال 2011 در بحرین روی داد چیزی جز تحولات تصادفی و اتفاقی نبود.»

وزیر امور خارجه بحرین در حالی انقلاب مردمی و دمکراسی در کشورش را نادیده می‌گیرد که از فوریه سال 2011 تاکنون مردم این کشور، چه شیعه و چه اهل تسنن، به علت اقدامات نژاد‌پرستانه رژیم، نبود دموکراسی‌، آزادی بیان، هر روز به اعتراض و تظاهرات عدالت‌طلبانه ادامه‌ می‌دهند.

رژیم آل‌خلیفه در حالی اقدامات تروریستی را در سوریه، که دخالت‌ رژیم‌های عرب منطقه مانند رژیم سعودی و رژیم آل‌ثانی و دولت اردوغان انقلاب می‌نامند که برای سرکوب فریاد عدالت‌خواه مردم از نظامیان اشغالگر آل‌سعود کمک گرفت.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها