تدابیر شدید امنیتی در بیمارستان مشهور پاریس..

مجروحان تظاهرات خونين فرانسه ممنوع‌الملاقات شدند

مجروحان تظاهرات خونين فرانسه ممنوع‌الملاقات شدند
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397 - 00:56

اوضاع در بیمارستان اوپیتال پاریس که خبرنگار و تصویربردار مجروح دفتر خبری صداوسیما به آنجا منتقل شده اند به شدت امنیتی است و نیروهای امنیتی فرانسه ملاقات با مجروحان سرکوب خونین تظاهرات کارگران پاریس را ممنوع کردند.

العالم - اروپا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از پاریس، خبرنگار و تصویربردار دفتر خبرگزاری صداوسیما برای پوشش خبری این تظاهرات در میدان ایتالی پایتخت فرانسه مستقر شده بودند که با خشونت پلیس و نیروهای امنیتی فرانسه  مجروح شدند.

رامین توحیدیان تصویربردار دفتر خبرگزاری صداوسیما که بر اثر اصابت گلوله پلاستیکی پلیس ضد شورش فرانسه از ناحیه سر مجروح شده و به کما رفته و نیز شهسوار حسینی خبرنگار صداو سیما در بیمارستان "اوپیتال"  پاریس بستری هستند.

نیروهای امنیتی فرانسه هرگونه ملاقات با مجروحان این حادثه را ممنوع کرده اند.

امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه که در استرالیا به سر می برد دقایقی قبل بدون محکومیت حمله خونین و غیرانسانی پلیس فرانسه به تظاهرات مردمی در پاریس، در توئیت خود تهدید کرد  "بر هم زنندگان نظم و امنیت را در هر جا باشند دستگیر و به اشد مجازات خواهیم رساند".

در پی انتشار توئیت تهدیدآمیز و ضد حقوق بشری رئیس جمهور فرانسه، شرایط امنیتی در بیمارستان اوپیتال پاریس تشدید شده است.

شهسوار حسینی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در تماس تلفنی کوتاه گفت: "نیروهای امنیتی فرانسه در اطرافم مستقر شده اند و مانع رفتنم به نزد رامین توحیدیان هستند و به شدت با این که توان جسمی برای تهیه گزارش ندارم مرا تحت کنترل دارند.

پلیس فرانسه تهدید کرده است چنانچه مشاهده کند خبرنگار صداوسیما از تلفن همراه برای تهیه عکس و ارسال خبر استفاده می کند، آن را توقیف خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها