رئیس کمیته عالی انقلاب یمن:

اوضاع کنونی در یمن نتیجه دخالت آمریکا است/ جهاد واقعی در فلسطین است نه در عراق، سوریه و یمن

اوضاع کنونی در یمن نتیجه دخالت آمریکا است/ جهاد واقعی در فلسطین است نه در عراق، سوریه و یمن
جمعه 14 ارديبهشت 1397 - 18:17

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن اعلام کرد: آمریکا شریک اصلی در تجاوز به یمن و کشتار ملت است.

العالم - یمن 

«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در راهپیمایی در جهت حمایت از فلسطین و قدس  گفت : آمریکا و عربستان عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن را تحت فشار قرار می دهند تا از امضای توافقنامه کویت خودداری کند، به فرستاده سازمان ملل متحد می گوییم که اوضاع کنونی در یمن نتیجه دخالت آمریکا است.

وی تاکید کرد: پیروزی با مقاومت مردم یمن و مبارزان یمنی در همه جبهه های نبرد نزدیک است، ما با ائتلاف متجاوز به یمن تشکیل شده از 17 کشور مواجیهم و حضور آمریکا در مرزهای یمن و عربستان ما را نمی ترساند و برای ما اهمیت ندارد

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تصریح کرد: مزدوران وابسته به ائتلاف متجاوز به یمن خود به جان همدیگر افتاده اند و همدیگر را ترور می کنند و می کشند.محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن: اعلام آمریکا در خصوص حضور نظامیان این کشور در مرزهای یمن و عربستان و حمایت آنان از تجاوز سعودی ها به یمن تازگی ندارد.

«الحوثی» افزود: اعلام آمریکا در خصوص حضور نظامیان این کشور در مرزهای یمن و عربستان و حمایت آنان از تجاوز سعودی ها به یمن تازگی ندارد.

وی اظهار داشت: جهاد واقعی در فلسطین است نه در عراق ، سوریه ، یمن ، لیبی و سومالی

 همزمان با اقدامات اهالی محاصره شده باریکه غزه در حمایت از قدس و تأکید بر حق خود در بازگشت به سرزمین‌های اشغالی خود، مردم یمن نیز با برپایی راهپیمایی با آن‌ها ابراز هم‌بستگی کردند.

جمعیتی زیادی از یمنی‌ها برای مشارکت در راهپیمایی «قدس سرزمین مسلمانان و قبله اول آن‌هاست»، در حال حرکت به میدان «باب الیمن» هستند.

پربیننده ترین خبرها