سخنگوی ارتش صهیونیستی مدعی شد؛

حمله جنگنده های اسرائیلی به پایگاه های نظامی نیروی قدس سپاه در خاک سوریه

حمله جنگنده های اسرائیلی به پایگاه های نظامی نیروی قدس سپاه در خاک سوریه
پنج‌شنبه 20 ارديبهشت 1397 - 09:18

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی واکنش راکتی سوریه به تجاوز نظامی این رژیم را «تجاوز ایرانی» توصیف کرد و مدعی شد که این مسئله، دلیلی بر تلاش ایران برای استقرار در سوریه است.

العالم _ فلسطین اشغالی

«آویخای ادرعی» ساعاتی پس از واکنش راکتی سوریه به حمله خمپاره‌ای این رژیم به شهرک البعث در جنوب سوریه، این واکنش را «ایرانی» توصیف و تلاش کرد ایران را دخیل در این موضوع نشان بدهد. 

ادرعی در توییتر خود نوشت که جنگنده‌های اسرائیل به دهها هدف نظامی که او مدعی شد به «نیروی قدس سپاه ایران» در خاک سوریه وابسته است، حمله کرده‌اند اما در مقابل هیچ راکتی به داخل فلسطین اشغالی اصابت نکرده است. 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که تبادل آتش بامداد امروز «دلیلی است بر استقرار ایران در سوریه و تهدیدی که برای اسرائیل و ثبات منطقه دارد». او همچنین گفت که «ارتش اسرائیل تحرک علیه استقرار ایران در سوریه را ادامه می‌دهد و ارتش، نظام سوریه را مسئول اتفاقاتی می‌داند که در خاک خود در جریان است. ارتش در حالت آماده‌باش کامل برای همه سناریوهاست...». 

به گفته ادرعی، آنچه او آن را «توانمندی ایران» خواند، توسط ارتش اسرائیل «ناکام» گذاشته شد و در مقابل سامانه دفاع موشکی «گنبد آهنین» موفق شده چهار راکت را دفع کند. بنا بر ادعای سخنگوی ارتش اسرائیل، سایر راکت‌ها در خاک فلسطین اشغالی اصابت نکرده است. 

فارس

پربیننده ترین خبرها