همبستگی فلسطینی ها با سوریه درغزه

همبستگی فلسطینی ها با سوریه درغزه
جمعه 21 ارديبهشت 1397 - 11:03

جبهه خلق برای آزادی فلسطین در شهر غزه، تجمعی را به نشانه همبستگی با سوریه و حمایت از جمهوری عربی سوریه و هم پیمانانش درمحور مقاومت برگزار کرد.

العالم  فلسطین اشغالی

اعلام همبستگی با سوریه به دنبال حمله متجاوزان صهیونیست به اراضی سوریه و تعرض به حاکمیت این کشور و سپس واکنش سوریه درعمق خاک جولان اشغالی صورت گرفت.

در این تجمع و نشست مطبوعاتی، برخی مسئولان و اعضای جبهه خلق برای آزادی فلسطین و اعضای جبهه خلق و نمایندگان برخی از گروه های فعالیت ملی حضور داشتند.

شرکت کنندگان دراین تجمع، درحالیکه پرچم های فلسطین، سوریه و ایران، حزب الله و جبهه خلق برای آزادی فلسطین را در دست داشتند، شعارهایی در تمجید از فداکاری ها ودلاوری های ارتش قهرمان سوریه در واکنش به تجاوزگری دشمن صهیونیست سردادند.

«هانی الثوابته» عضو کمیته مرکزی جبهه خلق برای آزادی فلسطین و مسئول دفتر اطلاع رسانی آن درغزه با سخنرانی دراین مراسم از واکنش شجاعانه ارتش عربی سوریه به تجاوزگری صهیونیست ها تمجید کرد.

الثوابته گفت که این پاسخ شجاعانه، بار دیگر قواعد بازی را از نو ترسیم می کند و بر قدرت بازدارنده محور مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیست و نیز آمریکا و طرفداران آن از کشورهای رجعت گرای عربی می افزاید.

الثوابته در این نشست خبری تاکید کرد که ارتش عربی سوریه ومحور مقاومت، قدرت خود را در مقابله با تجاوزگری صهیونیست ها اثبات کرد و نشان دهد که می تواند هرنوع امکان تجاوزگری گسترده دشمن را از بین ببرد.

الثوابته با اشاره به تلاش ها برای پاکسازی قضیه فلسطین گفت که این تلاش ها را

نمی توان بدون ارتباط با تحولات کنونی در اراضی سوریه دانست.

وی تاکید کرد که جبهه خلق برای آزادی فلسطین بر لزوم تشکیل اتاق عملیات مشترک با مشارکت گروه های مقاومت فلسطینی با هدف ایستان در برابر قلدری های رژیم اشغالگر صهیونیست و حمایت از آن تاکید دارد.

الثوابته همچنین ملت های عربی را به تحرک گسترده با هدف محکومیت تجاوزی ها و حمایت از ارتش سوریه و محور مقاومت در مقابله با جنایت های رژیم صهیونیستی دعوت کرد.

وی در پایان سخنانش، بر حمایت مطلق جبهه خلق برای آزادی فلسطین از همه گروه های مقاومت و مخالفت با امپریالیسم جهانی شامل آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان هم پیمان استراتژیک آن درمنطقه تاکید کرد و بر آمادگی کامل جبهه خلق برای تکمیل این مسیر با محور مقاومت در سایه بروز برخی تحولات در همه جبهه ها تاکید کرد.

215

پربیننده ترین خبرها