روحانی هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید لبنان:

ایران حمایت خود را از دولت و ملت لبنان در برابر اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد

ایران حمایت خود را از دولت و ملت لبنان در برابر اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد
سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 - 13:05

رئیس جمهور کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران به حمایت‌های خود از دولت و ملت لبنان برای مقاومت در برابر گروه‌های تروریستی و اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

العالم _ ایران / سیاسی

حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان روز سه شنبه هنگام دریافت استوار نامه حسن عباس سفیر جدید لبنان در تهران، با اشاره به اهمیت حفظ امنیت و ثبات لبنان به عنوان یک کشور بسیار مهم خاورمیانه گفت: جمهوری اسلامی ایران به حمایت‌های خود از دولت و ملت لبنان برای مقاومت در برابر گروه‌های تروریستی و اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان و مذاهب مختلف در لبنان، انتخابات اخیر در این کشور را نشان دیگری از اداره لبنان براساس مردمسالاری و نظر مردم دانست و گفت: امیدواریم این انتخابات، وحدت در لبنان را بیش از پیش تقویت ، روند شکوفایی اقتصادی این کشور را فراهم و روابط تهران – بیروت را مستحکم تر سازد.

"حسن عباس" سفیر جدید لبنان  در تهران نیز در این دیدار با تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهور ، تاکید کرد که لبنان مصمم است روابط خود را با جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها گسترش و توسعه دهد.

پربیننده ترین خبرها