دروغ پردازي نمایندگان آمریکا و انگلیس درباره سوريه

دروغ پردازي نمایندگان آمریکا و انگلیس درباره سوريه
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 - 20:42

قائم مقام نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد با اشاره به اظهارات نمایندگان آمریکا و انگلیس گفت: آنها برای توجیه سیاست های خصمانه خود در کشورهای دارای حاکمیت به باره سوریه به دروغ و ادعاهای واهی متوسل می شوند.

العالم- سوریه                

منذر منذر افزود: هدف آنان سرپوش نهادن بر دخالت های مستقیمی است که در حمایت از تروریسم صورت می دهند و تلاش می کنند از زیر بار مسئولیت خود در ریختن خون مردم بی گناه بگریزند.

قائم مقام نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد اعلام کرد هیئت های آمریکا ، انگلیس و فرانسه درسازمان ملل متحد در زمینه وارونه جلوه دادن واقعیت ها و دروغ پردازی درباره حقایق موجود در سوریه با هدف توهین به دولت این کشور تلاش زیادی می کنند. منذر منذر افزود همانطور که طرح های دشمنانه و خصمانه در حلب و غوطه شرقی را شکست دادیم توطئه گران را در همه اراضی سوریه شکست خواهیم داد.

وی اظهار داشت آمریکا با ادعاهای دروغین مرتکب تجاوز و تعرض اشکاری در حق سوریه شده است و هدف واقعی آن حمایت از گروه های تروریستی است. سوریه آمادگی خود را تقویت می کند و بر حق خود در مقابله با هرگونه تعرض و تجاوز به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی خود مقابله می کند

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها