معرکه‌گیری تبلیغاتی جدید نتانیاهو؛ نمایش قطعاتی از «پهپاد ساقط‌شده در جولان»

معرکه‌گیری تبلیغاتی جدید نتانیاهو؛ نمایش قطعاتی از «پهپاد ساقط‌شده در جولان»
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 - 21:37

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه نمایش‌های تبلیغاتی خود علیه ایران قطعاتی از یک پهپاد ادعایی را نمایش داد و مدعی شد که این قطعات مربوط به یک پهپاد ایرانی است که پس از ورود به فلسطین اشغالی سرنگون شده است.

العالم رژیم صهیونیستی

او در  مصاحبه با پایگاه خبری «وایس» که در قدس انجام شده با اشاره به قطعاتی که روی یک میز قرار گرفته بودند گفت: «این پهپاد ایرانی است که ما آن را ساقط کردیم.»

رژیم صهیونیستی روز ۲۱ بهمن‌ماه سال گذشته (۱۰ فوریه) مدعی شد یک فروند پهپاد ایرانی را بعد از ورود به اراضی اشغالی ساقط کرده است. مقام‌های ایرانی این ادعا را رد کرده‌اند. 

در همان روز دولت سوریه اعلام کرد یک فروند جنگنده اف‌۱۶ رژیم صهیونیستی را پس از حمله به مواضع ارتش در نزدیکی «الجلیل» در جولان ساقط کرده است. بعد از جنگ نخست رژیم صهیونیستی با لبنان در سال ۱۹۸۲ این اولین بار بود که رژیم اسرائیل جنگنده‌اش را بر اثر آتش دشمن از دست می‌داد. 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با «وایس»، در حالی که در کنار قطعات مربوط به پهپاد ادعایی ایستاده بود گفت: «مرکز این پهپاد با پدافند منفجر شد و فکر می‌کنم اولین بار است که اینها را نشان می‌دهیم.»

با وجود این، او به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه از کجا اطمینان دارد که پهپاد ادعایی قطعاً ایرانی بوده، با عبارت‌های بریده بریده و پرش‌ از یک ایده به ایده دیگر پاسخ داد. 

نتانیاهو در جواب این سوال که «از کجا ۱۰۰ درصد می‌دانید که این [پهپاد] ایرانی بوده گفت: «ما مطمئن هستیم، چون این یک پهپاد ایرانی است. شما می‌توانید عکس‌های این پهپاد را در خود ایران ببینید. علاوه بر این، ما اطلاعاتی در اختیار داریم و می‌دانیم که آنها این کار را انجام می‌دهند. آنها داخل این پهپاد، مواد منفجره هم داشتند.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به اینکه آیا این حادثه به تشدید تنش‌ها منجر می‌شود گفت: «امیدوارم که نه؛ امیدوارم آنها این پیام را دریافت کنند که ما اجازه نخواهیم داد این کار را انجام بدهند.»

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها