وزیر صهیونیست: باید به سیاست ترور سران حماس بازگردیم

وزیر صهیونیست: باید به سیاست ترور سران حماس بازگردیم
پنج‌شنبه 27 ارديبهشت 1397 - 16:44

یک وزیر عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی خواستار بازگشت سیاست ترور سران حماس شده و آن را تنها راه مقابله با خشونت‌ها در مرز غزه دانست.

العالم-فلسطین اشغالی

«گیلعاد اردان» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با تهدید سران جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به ترور، مدعی شد قتل آنها تنها راهکار پایان دادن به بحران نوار غزه است.

اردان در گفت‌وگو با وبگاه «یدیعوت آحرونوت» توضیح داد: «زمان آن رسیده تا سران حماس، شخصا بهای سازمان دهی چنین حملات تروریستی را بپردازند. سران حماس، یحیی سنوار و دیگران، بارها گفته‌اند که آماده کشته شدن در فنس‌های مرزی هستند؛ پس بگذار (کشته شوند)».

وی با تاکید بر لزوم بازگشت به سیاست «ترور هدفمند» سران حماس، گفت: «و آنها نیز باید به مخفی شدن در زیرزمین و ترس از جان خود بازگردند. (آنها) نباید مردم را برای حملات تروریستی سازماندهی کنند».

این عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی، اضافه کرد: «کابینه هنوز برای اجرای تمام عملیات‌های نظامی ارتش در سطح تاکتیکی تصمیم نگرفته است. به همین دلیل است که از سرگیری ترور سران حماس، هنوز به بحث گذاشته نشده است».

اردان مدعی شد که این رقبا و مخالفان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در اروپا و دیگر مناطق جهان هستند که سعی دارند انتقال سفارتخانه از تل‌آویو به قدس را به تظاهرات و کشتار مردم غزه در مناطق مرزی ربط دهند.

پیش از او نیز «یواف گالانت» وزیر ساخت‌وساز این رژیم خواستار بازگشت سیاست ترور علنی سران حماس در نوار غزه جهت متوقف کردن ناآرامی‌ها در مرز غزه شده بود.

فارس

پربیننده ترین خبرها