تازه ترین تحولات و اخبار از جبهه یمن/ حملۀ موشکی و توپخانه ای نیروهای یمنی به مواضع مزدوران در جیزان

تازه ترین تحولات و اخبار از جبهه یمن/ حملۀ موشکی و توپخانه ای نیروهای یمنی به مواضع مزدوران در جیزان
جمعه 28 ارديبهشت 1397 - 08:33

نیروهای یمنی به مواضع ارتش سعودی در ارتفاعات "الشیخ، خوبه شمالی و ملحمه" در استان جیزان عربستان حمله توپخانه ای و موشکی انجام دادند.

العالم - یمن

(جمعه 28 ارديبهشت - 08:36)  یک خودروی زرهی مزدوران عربستان در یکی از مناطق سواحل غربی یمن آتش گرفت؛ در پی این حادثه تمامی سرنشینان این خودروی زرهی به هلاکت رسیدند. 

(جمعه 28 ارديبهشت - 08:35)  13 مزدور عربستان به ضرب گلولۀ تک تیراندازان ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان های تعز و الجوف و شهر صرواج استان مأرب به هلاکت رسیدند، در این عملیات تعدادی از مزدوران سعودی مجروح شدند

(جمعه 28 ارديبهشت - 08:31) نیروهای یمنی با جلوگیری از پیشروی مزدوران عربستان به سوی منطقه القذامیل در صحرای البقع در مرز یمن با استان نجران عربستان تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند و زخمی کردند. 

(جمعه 28 ارديبهشت - 08:17) نیروهای یمنی با حمله به مواضع مزدوران عربستان در شهر قیفه استان البیضاء يمن تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند و برخی دیگر را زخمی کردند. 

(جمعه 28 ارديبهشت - 08:04) رسانه های عربستان به هلاکت 3 نظامی سعودی و مجروحیت یک نظامی دیگر در درگیری های مناطق مرزی این کشور با یمن اذعان کردند. 

(جمعه 28 ارديبهشت - 08:02) خبرگزاری امارات به هلاکت یکی از نظامیان این کشورِ متجاوز به نام "سعید محمد الهاجری" در یمن اعتراف کرد. 

(جمعه 28 ارديبهشت - 08:00) حملۀ موشکی و توپخانه ای نیروهای یمنی به مواضع ارتش سعودی در ارتفاعات "الشیخ، خوبه شمالی و ملحمه" در استان جیزان عربستان

(جمعه 28 ارديبهشت - 07:56) انهدام 2 خودروی ارتش سعودی با انفجار 2 بمب در غرب پایگاه نظامی السدیس در استان نجران عربستان. 

پربیننده ترین خبرها