در واکنش به کشتار فلسطینیان غزه صورت گرفت؛

فراخوان حماس برای راهپیمایی "جمعه وفاداری به شهداء"/ نظامیان صهیونیست در آماده باش

فراخوان حماس برای راهپیمایی
جمعه 28 ارديبهشت 1397 - 10:24

جنبش حماس در واکنش به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه تظاهرات کنندگان در غزه، با انتشار بیانیه‌ای مشارکت پرشور در راهپیمایی وفاداری به شهداء را که قرار است امروز (جمعه) برگزار شود، خواستار شد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش القدس العربی، جنبش مقاومت اسلامی حماس روز پنجشنبه در بیانیه‌ای از شهروندان فلسطینی در کرانه باختری خواست با شرکت در راهپیمایی‌های روز جمعه (امروز) عازم نقاط تماس مرزی فلسطین با رژیم اشغالگر صهیونیستی شده و با نظامیان این رژیم درگیر شوند.

حماس در این بیانیه بر ضرورت مشارکت پرشور در جمعه وفاداری به شهداء در واکنش به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه تظاهرات کنندگان در غزه تاکید کرد.

گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین روز گذشته از شهروندان فلسطینی خواستند که روز جمعه در راهپیمایی‌های حق بازگشت بزرگ در شرق نوار غزه، حضوری قوی داشتنه باشند.

این گروه‌ها در نشستی خبری تاکید کردند که راهپیمایی روز جمعه برای اعلام وفاداری به شهداء و مجروحان برگزار می‌شود و راهپیمایی‌های صلح‌آمیز بازگشت تا پنجم ژوئن (15 خرداد) ادامه خواهد یافت.

آماده باش نظامیان صهیونیست برای سرکوب فلسطینیان

ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی برای سرکوب فلسطینیان همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان در آماده باش به سر می برند.

شبکه دو رژیم صهیونیستی اعلام کرده که با توجه به اینکه فلسطینیان برای اقامه اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان وارد مسجدالاقصی در قدس اشغالی خواهند شد، نیروهای پلیس این رژیم روز جمعه  به‌طور گسترده در مناطق کرانه باختری و قدس و کوچه‌های محله قدیمی قدس مستقر می‌شوند.

از سوی دیگر نظامیان رژیم صهیونیستی از بیم از سرگرفته شدن راهپیمایی‌های بازگشت در مرزهای نوار غزه به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

پربیننده ترین خبرها