کشته و زخمی شدن ۱۳ شبه‌نظامی ائتلاف سعودی

کشته و زخمی شدن ۱۳ شبه‌نظامی ائتلاف سعودی
جمعه 28 ارديبهشت 1397 - 12:36

منابع یمنی از کشته و زخمی شدن ۱۳ نفر از شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی به دست تک تیراندازان ارتش یمن و انصارالله خبر دادند.

العالم ـ یمن

نیروهای تک‌تیرانداز ارتش یمن و انصارالله اعلام کردند که تعدادی از عناصر شبه‌نظامی وابسته به ائتلاف سعودی دیروز در جبهه‌های مختلف یمن کشته شدند.

شبکه المسیره خبر داد که نیروهای ارتش یمن و انصارالله روز پنجشنبه، ۱۳ نفر از شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی را در محورهای «تعز، الجوف و صراوح» کشته و یا زخمی کردند.

یگان تک‌تیرانداز ارتش یمن و انصارالله از ابتدای ماه جاری، ده‌ها عملیات را در طول جبهه های مرزی انجام داده‌اند که در پی آن صدها نفر از شبه نظامیان از پای درآمدند.

شبکه خبری المسیره یمن، بامداد جمعه گزارش داد که یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شهرک اقتصادی «جیزان»، واقع در جنوب عربستان را با موشک بالستیک از نوع بدر 1 هدف قرار داده‌اند.

به گزارش فارس، یگان موشکی یمن، بامداد روز گذشته (پنجشنبه) هم با یک فروند موشک بدر 1 پایگاه نظامی «العند» در استان «لحج» واقع در جنوب کشور عربستان را هدف قرار داده بود.

حملات ائتلاف سعودی به یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن، بیش از سه سال است که آغاز شده و موجب شهادت و زخمی شدن هزاران نفر از غیرنظامیان این کشور شده است.

پربیننده ترین خبرها