جزئیات پیشروی تانکهای سوری در جنوب دمشق + فیلم

جمعه 28 ارديبهشت 1397 - 18:03

ارتش سوریه به عملیات خود در جنوب دمشق و پیشروی در منطقه الحجر الاسود و محور اردوگاه الیرموک برای فشار بیشتر بر تروریست ها ادامه می دهد.

العالم - خبرنگاران

خبرنگار شبکه خبری العالم مستقر در سوریه در گزارشی از عملیات ارتش سوریه در جنوب دمشق گفت: ارتش سوریه به عملیات خود ادامه می دهد و تعدادی از بلوک های ساختمانی در شمال منطقه الحجر الاسود را به کنترل خود در آورده است.

وی افزود: ارتش سوریه همچنین به پیشروی در محور اردوگاه الیرموک ادامه داده و توانسته است تعدادی از بلوک های ساختمانی جنوب این اردوگاه را به کنترل خود در بیاورند.این دستاورد باعث ریختن آتش بیشتر ارتش روی تنها منطقه حضور تروریست ها در جنوب دمشق می شود.

نیروهای ارتش سوریه در پیشروی خود همچنین تونل ها و خندق های تروریست ها را نابود می کنند. تروریست ها با احداث این تونل ها و خندق ها درصدد مانع ایجاد کردن در مسیر پیشروی ارتش هستند.

یکی از نیروهای ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: ما در عملیات خود با دشواری چندانی مواجه نیستم. تنها دشواری موجود تنگ و باریک بودن محله ها است، اما این دشواریها را پشت سرخواهیم گذاشت زیرا تانک های ما می توانند وارد این محله ها شوند.

شدت آتش نیروهای ارتش سوریه تاکنون باعث تضعیف بنیان لجستیکی تروریست ها شده و قدرت مانور رزمی را از آنها گرفته و خسارت های زیادی به آنها وارد کرده است.

6

پربیننده ترین خبرها