ارتش سوریه خبر آتش بس با داعش در جنوب دمشق را تکذیب کرد

ارتش سوریه خبر آتش بس با داعش در جنوب دمشق را تکذیب کرد
شنبه 29 ارديبهشت 1397 - 22:27

یک مقام نظامی ارتش سوریه وجود هرگونه توافق آتش بس میان ارتش و گروه تروریستی داعش در الحجر الاسود در حومه جنوبی شهر دمشق را تکذیب کرد.

العالم - سوریه

به گزارش سانا، این مقام ارتش سوریه گفت: اطلاعات انتشار یافته در این خصوص نادرست است. 

برخی از رسانه های گروهی و فعالان شبکه های اجتماعی به نقل از منابع مختلف، اطلاعاتی منتشر کردند، دال بر اینکه ارتش سوریه و گروه تروریستی داعش در محله الحجر الاسود واقع در جنوب پایتخت به منظور خارج شدن تروریست ها از آن به توافق آتش بس دست یافته اند. 

یگان هایی از ارتش سوریه ظرف تقریبا یک ماه گذشته عملیات نظامی دقیقی را جهت پایان دادن به حضور تروریسم در جنوب دمشق آغاز کردند و طی آن بر محله های 'الماذنیه' و 'القدم' و 'العسالی' و 'الجوره' و مساحت زیادی از محله الحجر الاسود در جنوب دمشق تسلط یافتند. 

در حال حاضر بسیاری از مناطق حومه دمشق، پایتخت سوریه از اشغال گروه‌های تروریستی پاکسازی شده و مناطق محدودی همچنان در اشغال گروه‌های تروریستی قرار دارد.

حملات ارتش سوریه و جبهه مقاومت اسلامی پس از بی نتیجه ماندن مذاکرات برای خروج گروه های تروریستی از منطقه حجر الاسود و اردوگاه یرموک در جنوب دمشق از اول اردیبهشت سال جاری آغاز شده است. 

پس از اخراج تروریست ها از غوطه شرقی، ارتش سوریه این فرصت را پیدا کرد تا کار تروریست های حاضر در جنوب پایتخت در غوطه غربی را نیز یکسره کند. 

نهاد موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه اشب گذشته (جمعه) اعلام کرد که 227 نفر از عناصر گروه تروریستی داعش طی 29 روز گذشته در درگیری با ارتش سوریه در جنوب دمشق کشته شدند. 

پربیننده ترین خبرها