رژیم صهیونیستی لیست ترور فرماندهان حماس را اعلام کرد

رژیم صهیونیستی لیست ترور فرماندهان حماس را اعلام کرد
يکشنبه 30 ارديبهشت 1397 - 22:15

رژیم صهیونیستی لیست جدید فرماندهان تحت پیگرد گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در نوار غزه را منتشر کرد.

العالم - آسیا
به گزارش خبرگزاری فلسطینی 'صفا'؛ در این لیست که به تازگی به روز شده است، مهم ترین فرماندهان گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) از نظر رژیم صهیونیستی گنجانده شده است.

نخستین نام در این لیست، 'محمد الضیف' فرمانده کل گردان های عزالدین القسام است که رژیم صهیونیستی تاکنون چند بار در ترور وی ناکام مانده است و در آخرین تلاش برای ترور او در تجاوز تابستان 2014 به نوار غزه، همسر و دختر وی کشته شدند.

'مروان عیسی' جانشین فرمانده گردان های القسام دومین نفر لیست ترور رژیم صهیونیستی است و این رژیم وی را فرمانده کنونی گردان های القسام و مسئول اجرای طرح های حفر تونل، تشکیل یگان های کماندو و ارتباط با ایران می داند.

سومین نام در لیست افراد تحت پیگرد رژیم صهیونیستی 'احمد الغندور' مسئول بخش شمال نوارغزه در حماس است که وی را از ربایندگان 'گیلعاد شایط' سرباز اسرائیلی در سال 2006 و از محدود افراد زنده مانده از گروه ربایش این سرباز صهیونیست می داند.

'ایمن نوفل' فرمانده بخش مرکزی نوار غزه گردان های عزالدین القسام نفر چهارم و 'رائد سعد' فرمانده تیپ غزه که اسرائیل وی را مسئول طرح افزایش دقت موشک های حماس می داند از دیگر افراد موجود در لیست ترور رژیم صهیونیستی حضور دارند.

'محمد السنوار' برادر فرمانده حماس درغزه و فرمانده تیپ خانیونس در حماس که تاکنون از شش عملیات ترور جان سالم به در برده است از دیگر نام های موجود در لیست جدید ترور رژیم صهیونیستی قرار دارد.

خبرگزاری صفا به شمار دقیق نام های موجود در این لیست اشاره نکرده است.

ایمن منصور، احمد حموده و عیاد الشنباری مسئولان مناطق جبالیا، بیت لاهیا و بیت حانون در گردان های القسام، عماد عقل، ایمن صیام، توفیق ابونعیم مسئول نیروهای امنیت داخلی در غزه، فتحی حماد، محمد دبابش، عبدالهادی صیام و نافذ صبیح از دیگر نام های موجود در لیست ترور رژیم صهیونیستی است.

در این لیست نام اشخاصی مانند معن الخطیب مسئول منطقه مالزی در شاخه نظامی حماس، محمود عطون و موسی عکاری از فعلان حماس در ترکیه دیده می شود.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها