الوفاق: یکسال از قتل عام الدراز گذشت و اثرات آنان تا کنون پابر جاست

الوفاق: یکسال از قتل عام الدراز گذشت و اثرات آنان تا کنون پابر جاست
پنج‌شنبه 3 خرداد 1397 - 17:46

جمعیت الوفاق بحرین به مناسبت اولین سالگرد لشگرکشی آل خلیفه به منزل آیت الله عیسی قاسم در منطقه الدراز و و هجوم به فداییان شیخ در جوار منزل ایشان در 2 خرداد 1396 بیانیه ای صادر کرد.

العالم - بحرین

در این بیانیه آمده است:  تا کنون اثرات و پیامدهای قتل عام در منطقه الدراز بحرین و در جوار منزل آیت الله عیسی قاسم که سال گذشته توسط رژیم بحرین رخ داد مستمر و باقی ست. این در حالی ست که سازمان ملل خواستار تحقیق و تفحص در این قضیه شده است.

رژیم بحرین تمامی نداها برای تحقیقی در این خصوص را نادیده میگرد و همچنان با شتاب در حال مجازات و انتقام جویی از ملت بحرین، رهبران دینی و تمامی فرزندان آن به خاطر خواسته های آنها مبنی بر برقراری عدالت، مساوات ، دموکراسی و احترام به حقوق بشر است. 

الوفاق افزود مکانی که این قتل عام در آن رخ داد تاکنون در محاصره نیروهای امنیتی و ارتشی است  و همچنین آیت الله عیسی قاسم که مرجعیت بزرگ مذهبی بحرین است از آن روز تا کنون در بازداشت خانگی بسر برده و محاصره کل منطقه محل سکونت ایشان "الدراز" بصورت سخت و فشرده همچنان ادامه دارد.

علاوه بر این تا کنون جمعی از جوانان بازداشت شده در زندان بسر میبرند و بسیاری نیز از درد و رنج مجروحیت در آن روز تاکنون رنج میبرند، بحرین همچنان رییس بزرگترین موسسه دینی بحرین "حجت الاسلام سید مجید مشعل" را به علت اعلام حمایت از آیت الله عیسی قاسم محکوم کرده و وی در زندان بسر میبرد. 

این بیانیه می افزاید هدف از ارتکاب این قتل عام به زانو در آوردن بحرینی ها و عقب نشاندن آنان از خواسته های بر حق، اساسی و طبیعی اشان است. 

الوفاق آورده است روز گذشته از مستنداتی در خصوص حجم این جنایت پرده برداری شد که بیانگر قتل دست جمعی عده ای از افرادی ست که در منطقه الدراز با ایت الله عیسی قاسم اعلام حمایت نموده بودند. 
الوفاق در پایان یادآور شد ملت بحرین در حرکت خود علیه استبداد و دیکتاتوری همچنان با قوت ادامه خواهد داد. 
 

پربیننده ترین خبرها