الحوثی: هزینه‌های موشک‌های یمن کمتر از پاتریوت سعودی است

الحوثی: هزینه‌های موشک‌های یمن کمتر از پاتریوت سعودی است
پنج‌شنبه 3 خرداد 1397 - 17:52

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با تاکید بر شکست اهداف متجاوزان خاطر نشان کرد هزینه‌ای که یمنی‌ها برای موشک‌های خود صرف می‌کنند، کمتر از پول‌هایی است که سعودی برای موشک‌های پاتریوت هزینه می‌کند.

العالم-یمن

«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت ما ابتکاری برای توقف حملات موشکی در برابر توقف تجاوزات جنگنده‌های دشمن مطرح کردیم تا جهان از صداقت ما و چشمداشت‌مان به یک صلح شرافتمندانه آگاه شود.

الحوثی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی آورده است یمن عزت و کرامت طی این همه سال با تجاوزگری آمریکا، سعودی و متحدانشان مقابله کرده است،‌ای کاش مزدوران، سرنوشت حتمی خود را درک می‌کردند،  تمام کشورهایی که امروز یمن را محاصره کرده‌اند، ملت‌هایشان از گرانی،‌افزایش قیمت‌ها و کاهش ارزش پول‌شان شکایت دارند،‌گویی آنها هم محاصره شده‌اند.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن افزود رنج ملت یمن ناشی از محاصره کشورشان از سوی کشورهای عربی است که در خدمت طرح‌های آمریکا و اسرائیل هستند، این طرح‌هایی که نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل به صراحت گفت سیطره(کسانی که آنها را شورشی خواند) بر باب‌المندب خطرناک‌تر از برنامه هسته‌ای ایران است.  ولی رنج یمنی‌ها خیلی طول نخواهد کشید و برکت برای آنها به یاری خدا به همراه خواهد داشت.

وی همچنین  تاکید کرد هزینه‌ موشک‌های بدر برای ملت یمن به اندازه هزینه سامانه پاتریوت در عربستان نیست، ما هنگامی که ابتکار توقف حملات موشکی در مقابل تجاوزات جنگنده‌هایشان را مطرح کردیم، ابکاری است که اهمیتش را می‌دانیم، اینکه جهان به صداقت ما و چشمداشت ما به صلح شرافتمندانه پی ببرد.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها