ترامپ در جمع نظامیان­ آمریکایی:

بودجه ارتش آمریکا سال آینده افزایش می یابد/ می خواهیم قویترین و بیشترین نیروی مرگبار را داشته باشیم

بودجه ارتش آمریکا سال آینده افزایش می یابد/ می خواهیم قویترین و بیشترین نیروی مرگبار را داشته باشیم
جمعه 4 خرداد 1397 - 23:17

رئیس جمهور آمریکا با بی استعداد خواندن ملتهای دیگر و بااستعداد خواندن آمریکایی ها تصریح کرد بودجه ارتش آمریکا سال آینده افزایش می یابد.

العالم _ آمریکا

دونالد ترامپ در سخنانی در جمع نظامیان نیروی دریایی­ آمریکا­ گفت: سال آینده بودجه بخش دفاعی از هفتصد میلیارد دلار به هفتصد و شانزده میلیارد دلار افزایش خواهد یافت. ما می خواهیم از هر زمان دیگری در گذشته قویتر باشیم. ما قوی ترین ارتشی­ را خواهیم داشت که تاکنون داشته ایم. ما هیچ زمانی بیشتر از حالا به چنین ارتشی نیاز نداشته ایم.­ این به معنای آن است که شناورهای جدید را اضافه خواهیم کرد.

رئیس جمهور آمریکا افزود: ما در حال حاضر کمترین تعداد شناورها را از زمان جنگ جهانی اول تاکنون داشته ایم. بزودی سیصد و پنجاه و چهار شناور جدید را به نیروی دریایی خواهیم داد. ما نمی خواهیم شناورهایمان تمام شود. مجوز این کارها تصویب شده است. تجهیزات جدید خواهیم داشت.

وی ادامه داد: می خواهیم حقوق شما افزایش یابد. حقوق شما برای اولین بار در بیش از ده سال گذشته به صورت قابل توجهی افزایش می یابد.  

ترامپ گفت: می خواهیم قویترین و بیشترین نیروی مرگبار را داشته باشیم. ما­ همواره بر اقیانوس ها سلطه خواهیم داشت.

وي افزود: ما استعداد داریم. بسیاری از مردمان دیگر و بسیاری از کشورهای دیگر چنین استعدادی ندارند. ما استعداد فوق العاده ای داریم. من این مسئله را شاهد بوده ام.

خبرگزاری صداوسیما

پربیننده ترین خبرها