صهیونیست‌ها در ساحل غزه دیواره دریایی احداث می‌کنند

صهیونیست‌ها در ساحل غزه دیواره دریایی احداث می‌کنند
دوشنبه 7 خرداد 1397 - 00:55

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد این رژیم، کار ساخت یک مانع دریایی در شمال نوار غزه را آغاز کرد تا از نفوذ احتمالی افراد از نوار غزه به سرزمین های اشغالی جلوگیری کند.

 

العالم - فلسطین

 به گزارش خبرگزاری فرانسه از  قدس، نفوذ افراد از نوار غزه به سرزمین های اشغالی برای "اسرائیل" یک عامل نگران کننده دائم تلقی می شود.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه ای با غیر قابل نفوذ خواندن این مانع دریایی جدید اعلام کرد کار ساخت این مانع دریایی که روی آن سیم خاردار کشیده خواهد شد، در طول سواحل زیکیم در فاصله چند کیلومتری شمال نوار غزه آغاز شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: این اولین مانع دریایی در جهان به حساب می آید و قرار است کار ساخت و ساز آن تا اواخر سال 2018  پایان یابد.

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز با بیان این که این اقدام به طور موثر از نفود به اسرائیل  از طریق دریا جلوگیری می کند گفت: موضوع بر سر ضربه ای جدید به حماس است.

خبر مربوط به ساخت این مانع دریایی پس از چند هفته تنش بین اسرائیلی ها و فلسطینیان منتشر شد. نوار غزه بیش از 10  سال است که از زمین، هوا و دریا در محاصره قرار دارد.

پربیننده ترین خبرها