مجری «سی ان ان»: دروغگویی کسب و کار ترامپ است

مجری «سی ان ان»: دروغگویی کسب و کار ترامپ است
دوشنبه 7 خرداد 1397 - 12:30

مجری شبکه «سی ان ان» ضمن انتقاد از سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا، وی را یک دروغگو خطاب کرد که به طور دائم مردم را فریب می‌دهد.

العالم - آمریکا

«برایان شلتر» مجری شبکه آمریکایی «سی ان ان» روز یکشنبه ضمن انتقاد از سیاست‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، وی را یک دروغگو خطاب کرد و گفت که دروغ‌های وی به خوبی مستند شده است.

وی توضیح داد: «رئیس‌جمهور ترامپ رهبر آمریکا است. او همچنین یک دروغگو است. این مطلب به خوبی مستند است. دروغگویی بخش بزرگی از راهبرد کسب و کار وی بوده است....هم‌اکنون، بعنوان فرمانده کل قوا، وی دائماً عموم را فریب می‌دهد».

این مجری شبکه سی ان ان در برنامه خود به نام «منابع موثق» به انتقادی پرداخت مبنی بر آنکه رسانه‌های خبری حاضر به «دروغگو» خطاب کردن ترامپ یا استفاده از لفظ «دروغگویی» برای توصیف اشتباهات رئیس‌جمهور آمریکا نیستند.

شلتر اینگونه ادامه داد: «من می‌فهمم که به چه دلیل بسیاری از شما می‌خواهید که رسانه‌های خبری در اغلب موارد از لفظ "دروغگویی" استفاده کنند. شما می‌خواهید ما آنچه را که همگی شاهد آن هستیم را تأیید کنیم: و آن این است که ترامپ با راستگویی مشکل دارد».

وی تصریح کرد: «شما (عموم مردم) از ما می خواهید که این مسئله را درک کنیم که این (دروغگویی ترامپ) امر به کشور آسیب می‌زند و از ما می‌خواهید در نتیجه، در خصوص چگونگی انجام کارمان تجدیدنظر کنیم».

مجری سی ان ان درباره توییت‌های جنجالی ترامپ گفت: «من هیچ‌کدام از اینها را (در برنامه‌ام) نمی‌خوانم. اینها دروغ‌های گستاخانه‌ای و جسارت‌ها و  توهم پراکنی‌های وی (ترامپ) است. به این می‌اندیشم که حقیقت چه نقشی در این (توییت‌ها) ایفا می‌کند».

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها