تازه ترین تحولات یمن/ جلوگیری از پیشروی ائتلاف سعودی در عسیر/ هلاکت شماری از مزدوران در جبهه ساحل غربی

تازه ترین تحولات یمن/ جلوگیری از پیشروی ائتلاف سعودی در عسیر/ هلاکت شماری از مزدوران در جبهه ساحل غربی
دوشنبه 7 خرداد 1397 - 14:03

ارتش و کمیته های مردمی یمن در چند ساعت گذشته توانستند به سوی مواضع مزدوران سعودی در منطقه الحوالی در امتداد جبل قیس در جیزان پیشروی کنند، مبارزان یمنی وابسته به ارتش و کمیته های مردمی همچنین یک بار دیگر نفوذ و پیشروی مزدوران سعودی را در مقابل گذرگاه «علب» در منطقه عسیر دفع کردند.

العالم - یمن

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد ارتش و کمیته های مردمی یمن توانستند در مسیر پیشروی ارتش سعودی تله های انفجاری قرار دهند و مانع از نفوذ و پیشروی آنان شوند.

یک منبع نظامی در عسیر نیز از درهم شکستن و جلوگیری از پیشروی مزدوران ارتش سعودی در مقابل گذرگاه علب خبر داد و اعلام کرد شماری از مزدوران سعودی به هلاکت رسیدند یا زخمی شدند.

یگان توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز محل تجمع مزدوران ارتش سعودی را در منطقه تبه القیاده در مقابل گذرگاه الخضراء در نجران هدف قرار داد.

در جبهه ساحل غربی نیز یک منبع آگاه در وزارت دفاع یمن از کشته شدن ده ها نفر و زخمی شده صدها مزدور در جریان عملیات منحصر به فرد ارتش و کمیته های مردمی یمن در 24 ساعت گذشته خبر داد.

این منبع تاکید کرد تاکتیک های نظامی ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنان ادامه دارد و همین تاکتیک ها قدرت و توان اشغالگران در ساحل غربی را به تحلیل برده و باعث درماندگی و زمین گیر شدن آنان شده است.

این در زمانی است که جنگنده های متجاوز سعودی به حمله به مناطق مختلف در یمن ادامه می دهد حملاتی که تاکنون تلفات و خسارت های مالی زیادی به همراه داشته است.

جنگنده های ائتلاف متجاوز به یمن چهار بار منطقه المهاذر در ناحیه سحار را هدف قرار دادند و یک بار نیز به منطقه الازهور در ناحیه مرزی رازح و یک بار نیز به منطقه الحجله در همین ناحیه ( رازح ) حمله کردند.

در حمله جنگنده های متجاوز به یمن به منطقه النخیله در ناحیه الدریهمی دو شهروند غیر نظامی یمنی شهید شدند و یک نفر دیگر زخمی شد.

یک منبع محلی نیز اعلام کرد در حمله جنگنده های متجاوز سعودی به یک پارکینگ خودرو در منطقه النخیله در ناحیه الدریهمی دو شهروند غیر نظامی شهید شدند و یک نفر دیگر زخمی شد

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها