وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان جنگ 33 روزه:

ناتوان از مقابله با صدها هزار موشک حزب‌الله هستیم

ناتوان از مقابله با صدها هزار موشک حزب‌الله هستیم
دوشنبه 7 خرداد 1397 - 14:13

"عمیر پرتز"از سران حزب "اردوگاه صهیونیست" با اشاره به آماده نبودن جبهه داخلی رژیم صهیونیستی در جنگ آینده، به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم حمله کرد و گفت: نتانیاهو کاری برای استحکام جبهه داخلی نکرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

"عمیر پرتز" رئیس کارگروه فرعی کمیته خارجی و امنیت پارلمان رژیم صهیونیستی که وزیر جنگ این رژیم در جریان جنگ 33 روزه علیه لبنان بود، گفت: جبهه داخلی اسرائیل برای جنگ جدیدی آمریکا نیست و آمادگی برای مقابله با صدها هزار موشک حزب الله را ندارد.

پرتز در گفت وگو با شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: "از زمان صدور گزارش ناظر کل اسرائیل درخصوص مستحکم نبودن جبهه داخلی در یک سال و نیم، کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کاری برای دفاع از اسرائیلی ها در صورت بروز جنگ در جبهه شمالی (شمال فلسطین اشغالی) نکرده است".

وی افزود: "بحث درباره فقط منطقه شمال نیست بلکه درخصوص سراسر خاک اسرائیل (فلسطین اشغالی) است".

پرتز فاش کرد: "شهر بنی براک در نزدیک تل آویو از بیشترین شهرهایی است که در معرض حمله و آسیب قرار دارد زیرا بیش از هشتاد درصد از ساکنان آن پناهگاه ندارند."

وی اذعان کرد که "موشک های حزب الله هر منطقه ای را در اسرائیل هدف قرار خواهند داد.

به نوشته رای الیوم، این گفته بدان معنا است که سراسر رژیم صهیونیستی درتیررس موشک های مقاومت قرار خواهد داشت.

پرتز گفت: "نیاز به اختصاص صدها میلیون شیکل [واحد پول رژیم صهیونیستی] برای ساختن پناهگاه و استحکامات دیگر داریم".

به نوشته رای الیوم، این گفته های پرتز در واکنش به اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درخصوص تغییر در سیاست این رژیم درخصوص خطوط قرمز درخصوص افزایش قدرت کمی و کیفی نظامی حزب الله مطرح شد.

در همین حال، "الکس ویشمن" تحلیلگر صهیونیست امور نظامی به روزنامه یدیعوت آحارنوت به نقل از منابع بلندپایه امنیتی در تل آویو گفت: در جنگ آینده بین سه تا چهار هزار موشک در روز از لبنان به سمت اسرائیل شلیک خواهد شد.

وی افزود: این میزان موشک در طول 33 روز جنگ علیه لبنان در سال 2006 میلادی و 51 روز از جنگ علیه غزه در سال 2014 میلادی (به سمت فلسطین اشغالی) شلیک شد.

این تحلیلگر صهیونیست گفت: این موشک های جدید دقیق تر، کشنده تر و دوربرد تر خواهد بود و سراسر اسرائیل را در تیررس خود خواهد داشت. نخستین موشک شلیک موشک ها از سکوهای پرتاب ثابت و پنهان به سمت اهداف معینی در اسرائیل شلیک خواهد شد و فقط بعد از چند روز و وقتی نیروی هوایی بتواند اهداف را به طور موثر از بین ببرد و نیروی زمینی یورش به خاک لبنان را آغاز کند، (به زعم وی) شمار این موشک ها و نوع آنها کاهش خواهد یافت.

پربیننده ترین خبرها