قاسمی خبرسازی مبنی بر مذاکره غیرمستقیم ایران و رژیم صهیونیستی در اردن را تکذیب کرد

قاسمی خبرسازی مبنی بر مذاکره غیرمستقیم ایران و رژیم صهیونیستی در اردن را تکذیب کرد
دوشنبه 7 خرداد 1397 - 18:17

سخنگوی وزارت خارجه ادعای برخی رسانه های صهیونیستی و سعودی درباره مذاکره غیرمستقیم ایران و رژیم صهیونیستی در اردن را کذب و خبرسازی خواند و گفت:ایران قطعا و اساسا رژیم جعلی تروریستی و غاصب اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد.

العالم _ ایران / سیاسی

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به ادعای برخی رسانه های صهیونیستی و سعودی در خصوص مذاکره غیر مستقیم ایران و رژیم صهیونیستی در اردن گفت: این ادعا از اساس کذب و خبرسازی است. جمهوری اسلامی ایران قطعا و اساسا رژیم جعلی، تروریستی و غاصب اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد و هدف چنین دروغ پراکنی هایی کاملا واضح و آشکار است.

قاسمی خاطرنشان کرد: در بحبوحه خیانت برخی کشورهای عربی به آرمان فلسطین و پایمال کردن مجاهدت و مقاومت چند ده ساله ملت مبارز آن سرزمین، خبرسازی مغرضانه و پوچ برخی وبگاههای منتسب به محور عبری - عربی برای انحراف افکار عمومی جهانیان از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی جای هیچگونه تعجبی ندارد.

بنا بر ادعای یکی از نشریات سعودی در اواخر هفته گذشته، ایران و رژیم صهیونیستی از مسیر اردن و با واسطه این کشور غیرمستقیم بر سر مواضع و جنگ در جنوب غربی سوریه مذاکره کرده‌اند.

وبسایت نشریه سعودی «ایلاف» مدعی شده که در این مذاکرات ایران ملتزم شده است که در درگیری‌های بین نیروهای دولتی بشار اسد و گروه‌های مخالف در جنوب غربی سوریه مشارکت و دخالتی نداشته باشد و از سوی دیگر، نیز اسرائیل متعهد شده تا زمانی که نیروهای حزب‌الله و ایران در مرزهای سوریه در تعارضات دخالتی نداشته باشند، هیچ مداخله نظامی در مرز سه‌گوشه اسرائیل و سوریه نخواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها