لاوروف : همکاری بین کشورها جای خود را به آزار دیگران داده است

لاوروف : همکاری بین کشورها جای خود را به آزار دیگران داده است
چهارشنبه 9 خرداد 1397 - 18:47

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه امروز در همایش موسوم به ارزیابی های پریماکوف درسال 2018 گفت آمریکا با به کار بردن شیوه های اعمال فشار بر دشمنان و هم پیمانان خود، به دنبال اثبات برتری خود بر دیگران است.

العالم - اروپا

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، لاوروف افزود: وقتی که اعتماد از بین می رود و معیارها و ارزش ها نادیده گرفته می شود، خطر متشنج شدن اوضاع و از کنترل خارج شدن آن تشدید می شود و دیگر فن آوری ها و تکنولوژی های جدید در صورت استفاده از سلاح های کشتار جمعی پاسخگو نیست و جنگ شروع می شود و کنترل آن ممکن نیست.

وی همچنین اظهار داشت : درحال حاضر، روش و سیاست همکاری میان کشورها که قرن ها برقرار بوده است و فرهنگ گفت و گوی دیپلماتیک و جستجوی راه های میانه، تغییر کرده و جای خود را به تلاش برای آزار رساندن به دشمن به هر قیمتی داده است.

وزیر امور خارجه روسیه همچنین گفت که اقدامات آمریکا، نشان دهنده به کارگرفتن چنین شیوه ای است و هدف از خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران، رویارویی فراگیر با این کشور است و ادعاهای مکرر واشنگتن درباره استفاده دمشق از سلاح های شیمیایی همه در راستای طرح غربی ها برای تغییر نظام سوریه قرار دارد.

215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها