بادبادک های آتشین چندین منطقه در رژیم صهیونیستی را به آتش کشید

بادبادک های آتشین چندین منطقه در رژیم صهیونیستی را به آتش کشید
پنج‌شنبه 10 خرداد 1397 - 17:24

بادبادک های آتشین که از سوی نوار غزه به شمال اراضی اشغالی پرتاب شدند موجب آتش سوزی در منطقه "کیسوفیم "و کیبوتص "بئیری" در اسرائیل شدند. 

العالم - فلسطین اشغالی

مدتی است فلسطینی‌ها سلاح جدیدی را به کار گرفته‌اند که همان فرستادن بادبادک‌هایی کاغذی است که با خود شیشه‌های مشتعل حمل می‌کنند، موارد متعددی برای ارسال این بادبادک‌های آتشین به سمت سرزمین‌های اشغالی فلسطین که در طول نوار مرزی غزه قرار دارند مشاهده شده است، بادبادک‌های کاغذی سبب آتش سوزی‌های متعدد در اطراف نوار غزه شدند.

این سلاح جدید را نه گنبد آهنین و نه هیچ فناوری پیشرفته‌ای نمی تواند رد یابی کند یا مانعی برای آن ایجاد کند. کسی که هدایت آن را در اختیار دارد کافی است در لحظه‌ای مناسب دست از هدایت آن بردارد، سلاح عمل کرده و نتیجه خود را حاصل می کند. این در حالی است که امکان متوقف کردن آن در هیچ یک از این لحظه‌ها حتی اگر متوجه آن شوند نیز ممکن نیست.

روز 30 مارس 2018، به مناسبت روز زمین در فلسطین، جوانان فلسطینی ساکن غزه حرکتی را علیه صهیونیست‌ها آغاز کردند. این اقدام جوانان فلسطینی حرکت دسته جمعی و مسالمت آمیز به سمت مرزهای نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی سال 1948، تحت عنوان تظاهرات بازگشت بود. از آن تاریخ تا کنون جوانان فلسطینی هر جمعه با همان عنوان اقدام به حرکت به سمت مرزهای نامبرده می‌کنند.

پربیننده ترین خبرها