هشدار رهبر انصارالله یمن درباره سازمان‌های مامور تخریب وجهه مقاومت

هشدار رهبر انصارالله یمن درباره سازمان‌های مامور تخریب وجهه مقاومت
شنبه 12 خرداد 1397 - 13:09

رهبر انصارالله یمن درباره اقدامات برخی سازمانهای نماینده استکبار جهانی که مامور تخریب وجهه جنبش‌های مقاومت در فلسطین و لبنان هستند و امت اسلام را به دست‌آموز شدن ترغیب می‌کنند، هشدار داد.

العالم _ یمن

«سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن شب گذشته در سخنانی، گفت: برخی از علمای دینی، اسلامی ناقص و منحصر به ترک غیبت و سخن‌چینی را ارائه می‌دهند و باب جهاد آن را که بخش معظمی از قرآن به آن اختصاص یافته؛ نادیده می‌گیرند.

وی افزود: امت اسلامی اکنون به سوی دو مسیر سوق داده می‌شود یکی رام و دست‌آموز شدن و دیگری توحش کور که تکفیری‌های نماینده آن هستند. برخی از منتسبین به اسلامی در جنایات، فسق و طغیانشان از یهودیان، نصاری‌ها و بودایی‌ها پیشی می‌گیرند.

رهبر انصارالله که طبق روال در شب‌های ماه مبارک رمضان، درباره دغدغه‌های مختلف امت اسلامی سخن می‌گوید، جمعه شب اظهار داشت: امت اسلام باید از تمام توان لازم برای دفاع از خود مانند سایر امت‌ها برخوردار باشد. دشمن صهیونیست، هرگر نخواهد پذیرفت که هیچ طرف غربی یا اسلامی قدرتمند‌تر از او باشد یا به نوعی برتری نظامی آن را زیر سوال ببرد.

رهبر جنبش انصارالله یمن درباره فعالیت برخی سازمان‌های بین‌المللی فعال که تحت عنوانهای فریب، تلاش می‌کنند تا فرهنگ رام و اهلی بودن را ترویج دهند، هشدار داد و گفت: هنوز تجاوز به یمن آغاز نشده بود که این سازمانها به اسم صلح و رد خشونت، میان محافل مردم فعالیت می‌کردند و آنها را به رام شدن و دست آموز شدن فرا می خواندند...این سازمانها با استکبار در ارتباطند و تلاش می‌کنند تا امت اسلام را رام و دست‌آموز خود کنند و آنها را به امور سطحی مشغول سازند. وظیفه این سازمانها، تخریب وجهه جنبش‌های مقاومت در لبنان و فلسطین و خشونت‌طلب نشان دادن آنهاست.

الحوثی تصریح کرد: با وجود مظلومیت ملت فلسطین، برخی سازمانها می‌آیند و از این ملت می‌خواهند که صلح‌طلب و آرام باشد!..چرا این سازمانها از آمریکا، غرب و اسرائیل نمی‌خواهند که خشونت و استفاده از سلاح‌های کشنده را کنار بگذارند؟

فارس

پربیننده ترین خبرها