واکنش سران رژیم صهیونیستی به فرمان هسته‌ای رهبر انقلاب

واکنش سران رژیم صهیونیستی به فرمان هسته‌ای رهبر انقلاب
سه شنبه 15 خرداد 1397 - 17:07

نخست‌وزیر، وزیر جنگ و دیگر مقامات رژیم صهیونیستی در واکنشی عجولانه، ادعا کردند قصد ایران برای از سرگیری غنی‌سازی اورانیوم، ساخت سلاح هسته‌ای و نابودی اسرائیل است.

العالم - فلسطین اشغالی

مقامات رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) واکنش‌های مختلفی به فرمان روز گذشته رهبر انقلاب اسلامی برای فراهم کردن مقدمات غنی‌سازی 190 هزار سو، نشان دادند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه از این مسئله متعجب نشده، ادعا کرد که ایران همواره به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای بوده تا بتواند این رژیم را نابود کند.

نتانیاهو که اکنون برای دیدار با رئیس‌جمهور فرانسه و رایزنی علیه ایران و پایبندی اروپایی‌ها به برجام در پاریس به سر می‌برد، تاکید کرد که با همکاری متحدانشان نمی‌گذارند ایران به سلاح اتمی دست یابد.

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مسئله هسته‌ای را به شرکت خودروسازی پژو فرانسه مربوط کرد و تلاش ایران برای غنی‌سازی مجدد اورانیوم را نشانه هراس جمعی و در واکنش به خروج کمپانی خودروسازی پژو از ایران دانست!

لیبرمن مدعی شد: «وقتی چنین شرکتی اعلام می‌کند که به خاطر تحریم‌های آمریکا، ایران را ترک می‌کند، این پیامی به تمام جامعه صنعتی جهانی و سرمایه‌گذاران است».

«دور گولد» سرپرست پیشین وزارت خارجه و رئیس فعلی اندیشکده امور عمومی اورشلیم (قدس) مدعی شد این مسئله تمایلات واقعی ایران برای نابودی اسرائیل را برملا کرده و اگر این تهدیدات را با تلاش همیشگی برای دستیبای به سلاح اتمی جمع کنیم، تهدید واقعی نمایان می‌شود.

«ایسرائیل کاتص» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با روی آوردن به تهدید ایران، مدعی شد: «اگر ایرانی‌ها همین اکنون تسلیم نشوند و بخواهند غنی‌سازی را از سر بگیرند، رئیس‌جمهور آمریکا و ائتلاف غربی باید بیانیه روشنی به آنها بدهند.

کاتص با اشاره به همراهی اعراب با رژیم صهیونیستی در مقابله با ایران، گفت: «پیام باید این باشد که یک ائتلاف نظامی باید علیه ایران تشکیل شود».

پربیننده ترین خبرها