پس از 10 سال فعالیت..

آیا دوران طلایی ایرباس 380 به سر رسیده است؟

آیا دوران طلایی ایرباس 380 به سر رسیده است؟
چهارشنبه 16 خرداد 1397 - 06:25

دو فروند هواپیمای عظیم ایرباس سوپرجمبو ای-380 که زمانی در خدمت خطوط هوایی سنگاپور بودند قرار است به اولین موارد از این هواپیماهای عظیم مسافربری دو طبقه تبدیل شوند که "قطعه‌فروش" می شوند.

العالم - آسیا

به گزارش خبرگزاری فرانسه از فرانکفورت، قطعه فروش کردن این هواپیماها به دنبال آن صورت می گیرد که شرکت لیزینگ مالک این دو هواپیما از یافتن مشتری برای اجاره آنها ناتوان ماند.

گروه سرمایه گذاری دکتر پیترز روز سه شنبه اعلام کرد به رغم مذاکرات فشرده با چندین شرکت هواپیمایی از جمله بریتیش ایرویز و ایران ایر، تلاش ها برای یافتن شرکتی که این هواپیماها را اجاره کند، ناکام ماند.

به گفته این شرکت بازار هواپیماهای ایرباس A380 در سال های اخیر به درستی توسعه نیافته است. برخی ایرلاین ها سفارش های خود را از ایرباس لغو کرده اند درحالی که دیگر شرکت های هواپیمایی نیز به دنبال هواپیماهای کوچک تر رفته اند.

قرار است این شرکت ظرف دو سال آینده هواپیماهای خود را به صورت قطعه فروش در بازار دست دوم به فروش برساند و از فروش قطعات هر هواپیما هشتاد میلیون دلار درآمد کسب کند.

هواپیمای عظیم A380 ایرباس بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان است و قادر به حمل هشتصد و پنجاه مسافر است و در زمان معرفی در سال 2007 از آن به عنوان آینده حمل و نقل هوایی یاد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها